PracaGrupypl.praca.dyskusjeNienormowany czas pracy › Nienormowany czas pracy
  • Data: 2004-05-21 10:22:19
    Temat: Nienormowany czas pracy
    Od: "Miras" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od niedawna pracuje na stanowisku kierowniczym.
    Ostatnio 2 osoby z wyzszego szczebla usiluja naklonic mnie do przychodzenia
    do pracy w czasie wolnym, ot tak na godzinke codziennie. Probuja mi wmowic
    ze mam nielimitowany czas pracy itd.
    Z tego co sie orientuje to na stanowisku kierowniczym obowiazuje
    nienormowany czas pracy. Wedlug mnie oznacza to, ze godziny mojej pracy sa
    nienormowane, ale calosciowo limit godzin pracy w miesiacu jest z gory
    okreslony przez kodeks pracy. Czy mam racje?