PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niech moja radość będzie też waszą!!

  • 1. Data: 2004-02-20 14:34:11
    Temat: Niech moja radość będzie też waszą!!
    Od: "Leo" <i...@w...pl>

    Muszę się Wam pochwalić: po trzech miesiącach "wakacji" znalazłem wreszcie
    pracę!!
    Ale się fajnie czuję!

    Życzę Wam wszystkim takiego samego (albo i lepszego) uczucia!
    Na pewno sie uda -wierzcie w to!!

    POWODZENIA dla wszystkich!

    Happy Leo :-)

  • 2. Data: 2004-02-20 17:06:04
    Temat: Re: Niech moja radość będzie też waszą!!
    Od: "Aniołek" <a...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2004-02-20 18:48:50
    Temat: Odp: Niech moja radość będzie też waszą!!
    Od: "Leo" <i...@w...pl>

    handlowiec w dużej firmie komputerowej (dystrybucja ogólnopolska)

  • 4. Data: 2004-02-20 22:09:25
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Leo" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > handlowiec w dużej firmie komputerowej (dystrybucja ogólnopolska)

    gratuluje i pozdrawiam!!
    a najbardziej optymistyczne jest to, że to już któryś z kolei post w którym
    autor informuję, że znalazł pracę!

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-02-20 22:21:43
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    > a najbardziej optymistyczne jest to, że to już któryś z kolei post w którym
    > autor informuję, że znalazł pracę!

    Bo idzie ku lepszemu :)
    Niektorzy mowia, ze tylko na dwa lata, ale to zawsze cos :)

    Pozdrawiam i gratuluje autorowi watku
    parrot

  • 6. Data: 2004-02-21 09:10:39
    Od: "ida" <i...@o...pl>

    > Bo idzie ku lepszemu :)

    oby szło ku lepszemu...i zima niech się kończy...:)
    i oby coraz wiecej osoób wkraczało do kręgu pracujacych..

    GRATUALCJE DLA JUZ PRACUJĄCEGO :)

  • 7. Data: 2004-02-23 08:59:24
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

> [...]
    > pracę!!
    > Ale się fajnie czuję!
    >
    > Życzę Wam wszystkim takiego samego (albo i lepszego) uczucia!

    serdecznie gratuluje i mam nadzieje, ze juz w trakcie normalnej pracy tez
    bedziesz mial tyle entuzjazmu :-))))

    zycze powodzenia!!!

    pozdrawiam,

    K.