PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie znoszę imprez firmowych › Nie znoszę imprez firmowych
    From: marcolphus <n...@z...mojego.maila>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Nie znoszę imprez firmowych
    Date: Fri, 12 Oct 2007 22:35:15 +0200

    Pewnie jestem jakiś dziwny, ale nie znoszę imprez firmowych. Przykładowo
    firma organizuje jakiś wyjazd (np. w góry na 3 dni), płaci za wszystko,
    a mnie aż skręca, kiedy myślę, że muszę jechać (no bo jakoś nie wypada,
    bo co sobie prezes pomyśli, będą gadać, że się izoluję, że nie lubię
    współpracowników - chociaż ich lubię, ale nie aż tak bardzo), że firma
    organizuje mi czas poza godzinami pracy.

    Czy Wy też tak macie? Nie po to mam czas wolny od pracy, aby marnować go
    na jakieś wyjazdy, z ludźmi, którzy nie są moimi przyjaciółmi, tylko
    współpracownikami...
    --
    == http://members.tripod.com/markolf ==== complete fluke discography ==
    == muzyczno-kulturalny blog marcolphusa === http://markolf.jogger.pl ==