PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie robim, bo się narobim

  • 61. Data: 2004-05-10 16:40:06
    Temat: Re: Nie robim, bo się narobim
    Od: Piotr <p...@n...spamuj.com>

    andy wrote:

    > Co tu dużo mówić - ostatnio (od jakichś 3 miesięcy) szukam programistów.
    > Na każde ogłoszenie jest ok 10 odpowiedzi, z czego max jedna osoba nadaje
    > się na rozmowę kwalifikacyjną. Reszta tylko myśli, że jest programistami.
    > Ta jedna jak usłyszy o zarobkach (na początek ok 2,5k brutto) to
    > rezygnuje. Praca jest w Katowicach, więc informatyków powinno być dość
    > dużo (uniwerek śląski, polibuda śląska). I tak już było kilka razy. Ech -
    > gdzie te czasy, że na jedno ogłoszenie przychodziło 100 osób na testy :-).

    No coż, takie są prawa rynku i działają w obie strony :-) Gdy popyt na pracę
    przewyższa podaż (co najczęściej się zdarza) to pracodawcy dyktują reguły
    zatrudnienia, gdy jest odwrotnie niestety musisz zapłacić pracownikowi tyle
    ile chce, ewentualnie zmniejszyć wymagania i znaleźc takiego który będzie
    pracował za pieniądze które proponujesz.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 62. Data: 2004-05-10 19:17:48
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    Dnia Mon, 10 May 2004 15:06:33 +0200, Michael
    <m...@k...jest.na.tle
    n.pl> napisał:

    > Na
    >
    > A jak brzmi to ogłoszenie i czego wymagasz?
    >
    > Pozdrawiam

    zobacz na www.kamsoft.pl. W dziale praca jest oferta dla programistów
    Delphi. Podstawa to min. 1 rok doswiadczenia z Delphi + Oracle

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 63. Data: 2004-05-10 19:21:54
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    Dnia 10 May 2004 11:23:58 +0200, Jacek Kowalczyk
    <c...@p...onet.pl> napisał:

    > To co rzucić PDFem, czy też się nie nadaję - bo w Europie biurokratów i
    > socjalistów "papierek" musi mieć nawet sprzątaczka ?
    >
    > Jacek Kowalczyk

    Jaką miałeś średnią przez ten okres? Generalnie jednym z wymagań szefa
    jest wyższe wykszgtałcenie i średnia powyżej 4.0. No ale ja niespełniając
    drugiego warunku dostałem się :) Przyjdź na testy, jak napiszesz je
    dobrze myślę, że mojemu kierownikowi (Andy) uda się przekonać szefa :)
    A tak apropos - masz jakieś projekty programistyczne na swoim komcie, coś,
    czym mógłbyś się pochwalić

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 64. Data: 2004-05-10 19:56:58
    Od: "andy" <a...@z...adres.pl>

    n.pl> napisał:

    > zobacz na www.kamsoft.pl. W dziale praca jest oferta dla programistów
    > Delphi. Podstawa to min. 1 rok doswiadczenia z Delphi + Oracle

    Ale tak szczerze to bez doświadczenia też może być.

    Andy

  • 65. Data: 2004-05-11 06:03:19
    Od: kyob <...@...cd>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Mamy problem z bezrobociem, ale także z tymi, którzy nie chcą i nie umieją
    > pracować

    naturalna stopa bezrobocia

    --
    Pozdrawiam, kyob
    HUNTA : linkownia polskich stron XHTML(+)CSS

  • 66. Data: 2004-05-11 09:25:35
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "kyob" <...@...cd> napisał w wiadomości

    > naturalna stopa bezrobocia

    hehe naturalna...
    Jeden z moich znajomych jest zarejestrowany jako
    bezrobotny. I nie byłoby w tym nic zdrożnego, gdyby
    nie to, że dostaje z UP świadczenia a jednocześnie
    pracuje w Szwecji w stoczni i całkiem nieźle zarabia.
    Tylko surowa weryfikacja pozwoliłaby określić naturalną
    stopę bezrobocia.Tylko kto miałby ją przeprowadzić.
    L.

  • 67. Data: 2004-05-11 09:32:18
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > A tak apropos - masz jakieś projekty programistyczne na swoim komcie, coś,

    Witam.

    Odpowiedź została wysłana drogą adekwatną względem przedmiotu pytań z tytułem:
    1. "[PM] Odpowiedź na wiadomość pl.praca.dyskusje"
    2. "[PM] Odpowiedź na wiadomość pl.praca.dyskusje - korekta" - wyjątkowo poszło
    z webmaila, więc o pomyłke nie trudno :(

    Jacek Kowalczyk

  • 68. Data: 2004-05-11 18:39:04
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    Dnia Mon, 10 May 2004 21:56:58 +0200, andy <a...@z...adres.pl> napisał:

    > Ale tak szczerze to bez doświadczenia też może być.
    >
    > Andy

    Tak ??? Myślisz że ktoś bez doświadczenia przejdzie przez filtr o nazwie
    "SZEF" ??

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 69. Data: 2004-05-11 20:13:37
    Od: "andy" <a...@z...adres.pl>

    > Tak ??? Myślisz że ktoś bez doświadczenia przejdzie przez filtr o nazwie
    > "SZEF" ??

    Przemyśl sobie, czy to jes dobre miejsce na taką dyskusję.

    Andy (zirytowany).

  • 70. Data: 2004-05-12 10:31:39
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "andy" <a...@z...adres.pl> napisał w wiadomości

    > Przemyśl sobie, czy to jes dobre miejsce na taką dyskusję.

    pl.praca.dyskusje... tak, to jest dobre miejsce.

    Pozdrawiam,
    Artur