PracaGrupypl.praca.dyskusjeNegocjacje o wyzsze wynagrodzenie › Negocjacje o wyzsze wynagrodzenie
    From: "lestat" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Negocjacje o wyzsze wynagrodzenie
    Date: Wed, 22 Aug 2007 17:47:39 +0200

    Witam,

    Mam dość dziwne pytanie, tak myślę, a wynika to z tego, że dziwnie mi się
    rozmawia z szefostwem. Chodzi o negocjacje w spr. wynagrodzenia. Pół roku
    temu podpisując umowę na czas nieokreślony, dostałem określone
    wynagrodzenie. To wynagrodzenie niestety nie satysfakcjonuje mnie. W jaki
    sposób wynegocjować wyższą kwotę, jak się zachować? Mój problem jest taki,
    że nie umiem w takich sytuacjach być pewny siebie, zaczynam obarczać siebie
    poczuciem winy, że może jednak nie, bo coś tam. Wiem, że w moim zawodzie się
    więcej zarabia. Możecie dać jakieś wskazówki, jak Wy w takich sytuacjach się
    zachowujecie, co mówicie, jak psychologicznie do tego podchodzicie. Chcę
    poprostu przygotować się psychicznie do rozmowy.

    Dziękuję