PracaGrupypl.praca.dyskusjeNegocjacje o wyzsze wynagrodzenie › Re: Negocjacje o wyzsze wynagrodzenie
  • Data: 2007-08-22 19:57:18
    Temat: Re: Negocjacje o wyzsze wynagrodzenie
    Od: "lestat" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakieś argumenty "za" masz, czy tylko ten, że inni więcej zarabiają?

    Argumentem jest to, że jak na moje umiejętności i starz pracy, za mało
    zarabiam w mojej branży. Najgorsze jest to, ze mój przełożony, można nazwać
    go kierownikiem, ma przerost ambicji i nawet jak super coś zrobię to i tak
    znajdzie coś, możesz mieć 30 lat pracy, to i tak sie przypier... Koleś ma ok
    czterdziestki.
    Takie gadanie często owocuje poczuciem winy, że jeszcze coś może nie umiem,
    że coś nie tak zrobiłem. Ale w moim zawodzie, to jak będę mieć 60 lat to nie
    będę umiec wszystkiego. I generalnie szefostwo kieruje sie jego opiniami. A
    jak do szefa pójde, to tez niemiło, nie jest to taka luźna rozmowa, zreszta
    wszyscy u mnie w firmie maja problem, żeby podejść do gabinetu.