PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nazwa stanowiska - prośba o pomoc.

  • 1. Data: 2008-01-14 21:46:58
    Temat: Nazwa stanowiska - prośba o pomoc.
    Od: "Maniek" <g...@w...pl>

    Witam,
    postaram się w kliku słowach opisać mój dylemat.
    Dane:
    - dość duża firma produkcyjno-handlowa,
    - kilkadziesiąt zakładów w Polsce,
    - jestem zatrudniony na stanowsku kierownik ds. sprzedaży (dotychczas
    zajmowałem się sprzedażą z jednego zakładu),
    - za niedługo nastąpi zmiana i zamiast sprzedawać z jednego zakładu będę
    koordynował sprzedaż z trzech,
    - w firmie sprzedażą zajmują się specjaliści ds. sprzedaży, a naszym
    wspólnym przełożonym jest dyrektor ds. sprzedaży.
    Pytanie:
    - jak nazwać moje stanowisko pod kątem nowych obowiązków (zastępca dyrektora
    nie wchodzi w grę)?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Maniek

  • 2. Data: 2008-01-14 22:05:14
    Temat: Re: Nazwa stanowiska - prośba o pomoc.
    Od: "TMO_News" <a...@w...pl>

> [...]
    > Pytanie:
    > - jak nazwać moje stanowisko pod kątem nowych obowiązków (zastępca

    Manager ds sprzedaży

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 080114-2, 2008-01-14
    Przetestowano na: 2008-01-14 23:05:14

  • 3. Data: 2008-01-14 22:30:49
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia 14 Jan 2008 22:46:58 +0100, Maniek napisał(a):

    > - jak nazwać moje stanowisko pod kątem nowych obowiązków (zastępca dyrektora
    > nie wchodzi w grę)?

    koordynator?

    --
    marcin

  • 4. Data: 2008-01-15 10:44:19
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć>

    Regionalny kierownik sprzedaży

  • 5. Data: 2008-01-16 12:30:49
    Od: "Maniek" <g...@w...pl>

    > Manager ds sprzedaży

    W sumie tak się kiedys to stanowisko nazywalo. Gdy zajmowalem sie sprzedaza z
    jednego zakladu.

  • 6. Data: 2008-01-16 12:33:02
    Od: "Maniek" <g...@w...pl>

    > koordynator?

    Tylko "koordynator"?
    Mam szanse "wywalczyc" cos wiecej... Sam juz nie wiem. Moze jest w sieci jakis
    wykaz/lista stanowisk wraz z ich opisem/zakresem działan?

  • 7. Data: 2008-01-16 12:34:19
    Od: "Maniek" <g...@w...pl>

    > Regionalny kierownik sprzedaży

    Hmmm - brzmi niezle. Pytanie, czy nie dodac do tego coś o koordynowaniu?

  • 8. Data: 2008-01-17 11:22:02
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYCIĄĆ...@i...pl_wyciąć>

    > Hmmm - brzmi niezle. Pytanie, czy nie dodac do tego coś o koordynowaniu?

    np
    Kierownik - Koordynator Sprzedaży w regionie np małopolskim
    Koordynator Sprzedaży - region północny