PracaGrupypl.praca.dyskusje › BARDZO NIETYPOWE PYTANIE - Praca w Polsce, dla firmy w UK

  • 1. Data: 2005-05-18 03:46:44
    Temat: BARDZO NIETYPOWE PYTANIE - Praca w Polsce, dla firmy w UK
    Od: "dżej-dżej" <n...@n...spam.pl>

    Witam

    Byłem przez pół roku w UK w Glasgow i Londynie i pracowałem u wujka
    jako webmaster. Wujek ma agencje reklamy i promocji (miedzy innymi
    zajmują się projektowaniem witryn WWW.). Kilka miesięcy temu wróciłem
    do kraju i nadal chciałbym pracować dla wujka z UK, tyle, że już z Polski
    (przez Internet - z tym niema żadnego problemu, od strony technicznej)...
    Tyle że chcielibyśmy to robić oficjalnie, zgodnie z prawem (prawem pracy,
    prawem podatkowym, itd.)

    No i mam pytania:
    - Jak rozwiązać ten problem - jak pracować z Polski (przez Internet) dla
    firmy z Wielkiej Brytanii ? (zgodnie z polskim prawem, przepisami)
    - Jak się rozliczać ? Jak przesyłać pieniądze do Polski ?
    - Jaki rodzaj umowy o pracę przyjąć ? Jak powinna wyglądać umowa ?
    - Co z podatkami w taki przypadku ?
    - Co z BHP, itp. ?

    Jak to wszystko rozwiązać żeby to było zgodne z polskim prawem
    (pracy, podatkowym, itd.) ?

    Z góry dziękuje za odpowiedź !

    Pozdrawiam serdecznie,
    Jarosław Jarocki

  • 2. Data: 2005-05-18 10:01:56
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 18 May 2005 05:46:44 +0200, dżej-dżej <n...@n...spam.pl>
    napisał:

    > Jak to wszystko rozwiązać żeby to było zgodne z polskim prawem
    > (pracy, podatkowym, itd.) ?

    Wg mnie umowa o dzielo ( zakladam, ze robisz dla nich strony).
    Podpytaj moze na pl.biznes i portalach i grupach webmasterskich.

    Zobacz tez freelancer w google - tam moga byc tez porady na odpowiednich
    portalach.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2005-05-18 10:15:48
    Od: "dżej-dżej" <n...@n...spam.pl>

    napisał:

> [...]

    Podpytaj moze na pl.biznes i portalach i grupach webmasterskich.

    Zobacz tez freelancer w google - tam moga byc tez porady na odpowiednich

    DZIEKUJE ZA ODPOWIEDŹ !!!

    Pozdr.
    J.J.

  • 4. Data: 2005-05-19 23:58:43
    Od: "dżej-dżej" <n...@n...spam.pl>

> [...]
    > - Co z podatkami w taki przypadku ?
    > - Co z BHP, itp. ?
    >
    > Jak to wszystko rozwiązać żeby to było zgodne z polskim prawem

    Witam

    Gdzie znajde odpowiedź na powyższe pytania ?

    Moze mi ktoś polecić jakiegoś radce prawnego ?
    ( Z Warszawy albo on-line )