PracaGrupypl.praca.dyskusjeNaliczenie odsetek przez Urząd Skarbowy (trochę NTG) › Naliczenie odsetek przez Urząd Skarbowy (trochę NTG)
  • Data: 2005-10-06 09:09:46
    Temat: Naliczenie odsetek przez Urząd Skarbowy (trochę NTG)
    Od: "Robert" <robson254@_wytni_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry,
    Nie wiem czy adresuje pytanie na właściwą grupę ale spróbuje:
    Pomyliłem się w zeznaniu podatkowym za rok 2004 na "x" kwotę.
    I teraz będę musial zapłacić należyte odsetki Urzędowi Skarbowemu.
    Znalazłem sobie taki wzorek w necie:
    Należna kwota urzędowi="x"*0,16*liczba_dni_zwłoki/365.
    Nie wiem czy dobrze to naliczam:)
    W Urzędzie Skarbowym nie doczekałem się jeszcze odpowiedzi
    ile mam zapłacić a czas ponagla.
    Dziękuje za pomoc.