PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadgodziny - jak wyliczyc ? › Nadgodziny - jak wyliczyc ?
    From: "George" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Nadgodziny - jak wyliczyc ?
    Date: Mon, 14 Jul 2003 11:04:32 +0200

    Witam

    Pracuje na pol etatu. Mam 3 miesieczy okres rozliczeniowy.
    Co tydzien mam ustalany grafik tygodniowy. Pracuje rowniez w weekendy - ale
    wowczas mam wolne w tygodniu. Czesto zdarza sie ze pracuje powyzej 20 godzin
    tygodniowo - ale nie wiem czy to ma jakies znaczenie dla nadgodzin - jesli
    okres rozliczeniowy jest 3 miesieczny ?

    W biezacym okresie rozliczeniowym - do konca sierpnia - szykuje mi sie sporo
    nadgodzin - jednak nie jestem pewien jak to dokladnie policzyc.
    Szacuje, ze na koniec sierpnia wyjdzie mi okolo 50 godzin nadgodzin. Czy mam
    prawo do dodatkowego (50%) wynagrodzenia za te godziny jesli pracuje na pol
    etatu ?. Czy prawda jest, ze dodatkowe wynagrodzenie przysluguje dopiero od
    powstalych nadgodzin, ale liczonych dla calego wymiaru pracy ?

    prosze o wskazowki ?

    pozdrawiam
    Marcin