PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nadgodziny

  • 1. Data: 2007-12-25 18:46:30
    Temat: Nadgodziny
    Od: "Madej" <r...@o...pl>

    Witam Grupowiczow.
    Czy pracodawca moze zmusic do nadgodzin? Czy o fakcie nadgodzin musi
    poinformowac?U nas daje jakies pisemka do podpisu jak ktos nie chcce zostac
    albo przyjsc.Czy to jest zgodne z KP,bo nie jestem w tym bieglu.dzieki za
    odpowiedz
    Wesolych Swiat a w Nowym Roku wiecej szmalu.

  • 2. Data: 2007-12-26 08:41:45
    Temat: Re: Nadgodziny
    Od: "news.onet.pl" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Madej" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiedz
    > Wesolych Swiat a w Nowym Roku wiecej szmalu.

    Pracodawca ma prawo wydawć polecenia, a pracownik ma obowiązek je wykonywać.
    Nie piszesz jakie pisemka daje do podpisu więc trudno powiedzieć czy jest to
    zgodne z KP.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2007-12-27 22:10:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fkrj97$du3$1@atlantis.news.tpi.pl Madej <r...@o...pl>
    pisze:

    > Czy pracodawca moze zmusic do nadgodzin?
    W pewnych przypadkach i z ustawowymi ograniczeniami - owszem.

    --
    Jotte