PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na temat zarobków

  • 1. Data: 2003-02-02 11:20:28
    Temat: Na temat zarobków
    Od: "Kornel" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Pracuje w małej firmie w podwrocławskiej miejscowości (ok. 35 tys.
    mieszkańców) Zajmuję się sprawami sprzętowymi i softowymi, łącznie z
    technicznym nadzorem sieci (nie adminuje serwera). Mamy około 20 kompów na
    Windach Me i 2000. Jeżeli ktoś ma z nimi jakiś problem to woła mnie (poczta,
    przeinstalowanie, problem z konfiguracją sieci itp. - to co zwykle w
    Windach). Mam nienormowany czas pracy bo jeszcze studiuję i jestem kiedy
    mogę (średnio 4 godziny dziennie - czasami 10 a czasami wcale). Oprócz tego
    moim podstawowym obowiązkiem jest webpositioning serwisów naszych klientów
    (około 30). Według mnie zarabiam słabo jak na to czym się zajmuję, chociaż
    pracy nie jest tak dużo (oprócz pozycjonowania serwisów którymi zajmuję się
    z domu). Jednak zawsze jestem pod telefonem jeśli coś by się stało ze
    sprzętem czy siecią. Jak myślicie ile można zarabiać w "normalnej firmie"
    około 20-30 osobowej zajmując się tym co ja robię? Acha firma tworzu serwisy
    internetowe i prezentacje multimedialne dla wielu poważnych firm polskich.

  • 2. Data: 2003-02-02 11:28:19
    Temat: Re: Na temat zarobków
    Od: "daro" <d...@p...onet.pl>

    > sprzętem czy siecią. Jak myślicie ile można zarabiać w "normalnej firmie"
    > około 20-30 osobowej zajmując się tym co ja robię?

    Ze trzy lata temu za cos takiego w stolnicy mialem ~1.4k na reke.