PracaGrupypl.praca.dyskusje:::NTG::: Zus a koszt uzyskania przychodu › :::NTG::: Zus a koszt uzyskania przychodu
  • Data: 2005-02-13 01:38:57
    Temat: :::NTG::: Zus a koszt uzyskania przychodu
    Od: ThauthiM <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    pisalem juz w tym temacie na pl.biznes, ale tam nikt nie udzielil mi
    odpowiedzi. Moze wiec tutaj znajde odpowiedz na nurtujace mnie pytania.

    Zalozylem firme miesiac temu i przede mna pierwsze miesieczne
    rozliczenie. rozliczam sie w formie ksiegi przychodow i rozchodow. mam do
    wypelnienia pit-5 za styczen. i tutaj mam problem... to znaczy w rubryce
    20. (koszty uzyskania przychodu) wpisuje wszystkie poniesione koszty za
    styczen + zus (spoleczene i fundusz pracy) czy bez zusu? do czego sluzy
    czesc E tego PITa? mam tam odliczenia od dochodu i 1. Skladki na
    ubezpieczenia spoleczne. To tam umieszczam zus, czy w kosztach uzyskania
    przychodu?

    z gory dziekuje za odpowiedz