PracaGrupypl.praca.dyskusje › Irlandia (Dublin) - jakie warunki dla programisty?

  • 1. Data: 2005-04-20 17:12:07
    Temat: Irlandia (Dublin) - jakie warunki dla programisty?
    Od: Bartek <b...@g...com>

    Witam grupowiczów,

    ostatnio otrzymałem zaproszenie na rozmowę w sprawie pracy w Dublinie.
    Stanowisko: programista C/C++ (ok. 3-letnie doświadczenie). Odroczyłem
    spotkanie na ok. 2 tygodnie, wolałbym podjąć pracę w Polsce, nie mniej
    rozmówczyni zapowiedziała się z ponowną próbą zaproszenia mnie.

    W związku z tym moje pytanie: czy ktoś ma pojęcie o warunkach
    zatrudnienia w Dublinie na podobnym stanowisku? Jakiego wynagrodzenia
    mogę się spodziewać, jakiego powinienem oczekiwać? Jakie są koszty
    utrzymania i na co mogę liczyć ze strony pracodawcy w tym zakresie?
    Dowiedziałem się wstępnie, że w grę wchodzi kontrakt na 6 miesięcy lub
    wyjazd na stałe.

    Gdyby ktoś więc miał wiarygodne informacje lub doświadczenia... Będę
    wdzięczny za podzielenie się nimi. :)

    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 2. Data: 2005-04-20 20:49:00
    Od: lukasz sczygiel <g...@n...tw>

    Bartek napisał(a):

> [...]
    > zatrudnienia w Dublinie na podobnym stanowisku? Jakiego wynagrodzenia
    > mogę się spodziewać, jakiego powinienem oczekiwać?
    www.fas.ie i tam poszukaj sobie ile wstepnie obiecuja na podobnych
    stanowiskach. Na oko na reke mozesz dostac 1500-2300EUR na miesiac.
    >Jakie są koszty
    > utrzymania
    Drogo. Mieszkanie to 600-1200EUR na miesiac
    Wynajecie jednego pokoju to 200-400EUR na miesiac
    zarcie drogie. nie makabrycznie ale znaczaco drozsze niz w polsce albo
    np. niemczech lub holandii.
    Ale przezyc sie da tyle ze nie zaoszczedzisz duzo kasy.
    >i na co mogę liczyć ze strony pracodawcy w tym zakresie?
    Moga ci pomoc w znalezieniu mieszkania. Ale to raczej bedzie pomoc a nie
    cos w stylu "tu masz klucze a tu adres, czynsz jest tyle"
    > Dowiedziałem się wstępnie, że w grę wchodzi kontrakt na 6 miesięcy lub
    > wyjazd na stałe.
    >
    > Gdyby ktoś więc miał wiarygodne informacje lub doświadczenia... Będę
    > wdzięczny za podzielenie się nimi. :)

    Poczytaj sobie alt.pl.emigracja