PracaGrupypl.praca.dyskusjeMotorola - jak sie tam pracuje ? › Motorola - jak sie tam pracuje ?
  • Data: 2005-07-12 17:48:03
    Temat: Motorola - jak sie tam pracuje ?
    Od: "fx" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uprzedzajac posty wyznawcow czystosci grupy i niepowtarzania sie - wiem ze watek
    Motoroli pojawia
    sie dosc czesto tutaj - ale jakos interesujacego mnie tematu nie znalazlem (w
    zadowalajacym
    zakresie), a przegooglowalem temat tej firmy pewnie do paru lat wstecz ;)

    No wiec wlasnie - pracuje ktos z Was w tej firmie? Jak sie tam pracuje, jaka jest
    atmosfera,
    szefostwo, czy sa szanse awansu, podwyzki itp. Piszcie szczerze - jakie sa plusy i
    minusy pracy w
    tej firmie. Jakby kogos krepowalo publiczne forum to niech pisze na priv!

    pzdr, fx

    P.S. Co do genezy tego pytania - zlozylem tam (troche na pale) cv - a noz widelec.
    Zaliczylem te
    wszystkie spotkania rekrutacyjne, no i zlozyli mi oferte pracy. Stanalem wiec przed
    dylematem - czy
    warto zaryzykowac, rzucic obecna robote i sprobowac w troche innej branzy.