PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moje szanse na rynku pracy ?

  • 11. Data: 2005-05-30 22:44:46
    Temat: Re: Moje szanse na rynku pracy ?
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Tue, 31 May 2005 00:43:12 +0200, Kira wrote:

    > Hehe z ciekawosci az spytam: gdzie Wam nie po drodze? ;)

    Miałem przyjemność poznać w sieci parę osób, które należą/należały do Mensy
    i Bardzo Starannie Na Każdym Kroku To Podkreślały. Dokładnie w ten sposób,
    wielkimi literami.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    fysigunkus - A person who lacks curiosity

  • 12. Data: 2005-05-30 22:48:16
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 31 May 2005 00:19:01 +0200, sdf <w...@s...com> napisał:

    > Obawiam się,że pracodawca może zinterpretować, iż osoba, której nie
    > wypaliła
    > DG, to nieudacznik, a prawda jest taka,że niestety nie każdego na to
    > stać...
    > Jakie są Wasze sugestie w tej mierze?

    DG dla zakladu pracy jest "gorsze" od wykazanego stazu pracy etatowego w
    tym, ze nie wlicza sie do naliczania stazu przy urlopach - z tym, ze przy
    wyzszym i 2 latach pracy etatowej jest to juz nieistotne.
    Natomiast jesli chcesz wykazac, ze nie byla to DG wylacznie papierowa, to
    moze zaznacz przy tym punkcie w CV, na jaka kwote miales sprzedaz (czyli
    laczna kwota wystawionych faktur)
    z adnotacja, ze zbyt wysokie koszty wlasne uczynily ta dzialalnosc
    nieoplacalna?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 13. Data: 2005-05-30 23:00:55
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: krzysztofsf [Tue, 31 May 2005 01:05:59 +0200]:

    > Dla szefa - to raczej jasne...;)

    A nie wiem, dla mnie chyba nie.

    > A bycie "mensowatym" podwladnym...przeczytaj w wolnej chwili
    > "Kwiaty dla Algernona" :)

    Czytalam. Dobra ksiazka tak swoja droga...

    Kira

  • 14. Data: 2005-05-30 23:01:57
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Jarek Hirny [Tue, 31 May 2005 00:44:46 +0200]:

    > Miałem przyjemność poznać w sieci parę osób, które
    > należą/należały do Mensy i Bardzo Starannie Na Każdym
    > Kroku To Podkreślały. Dokładnie w ten sposób, wielkimi
    > literami.

    A, no to dalej nie pytam ;) bo jak widze odczucia dosc
    podobne mamy... ;>

    Kira

  • 15. Data: 2005-05-30 23:05:59
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 31 May 2005 00:43:12 +0200, Kira <c...@-...pl>
    napisał:

    > Re to: Jarek Hirny [Tue, 31 May 2005 00:40:33 +0200]:

    > Hehe z ciekawosci az spytam: gdzie Wam nie po drodze? ;)
    >

    > Kira

    Dla szefa - to raczej jasne...;)

  • 16. Data: 2005-05-30 23:08:58
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 31 May 2005 00:44:46 +0200, Jarek Hirny <a...@h...pl> napisał:

> [...]
    > Mensy
    > i Bardzo Starannie Na Każdym Kroku To Podkreślały. Dokładnie w ten

    Alez nie! Oni starali sie na kazdym kroku podkreslic swoja skromnosc i
    nieprzywiazywanie znaczenia do faktu wlasnej wyjatkowej inteligencji, a
    tylko toj niewycwiczony prostacki umysl nie byl w stanie tego poprawnie
    zinterpretowac ;)

    Bylo wiecej siedziec nad krzyzowkami i rebusami,,,;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 17. Data: 2005-05-30 23:19:30
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Immona napisał(a):

> [...]
    > minimalna, jaka moze otrzymywac pracownik, roznice wyrownuje ze swojej
    > kieszeni panstwo (kosztem zasilkow dla zupelnie bezrobotnych). Wskutek tego
    > nie wystepuje efekt "bardziej mi sie oplaca siedziec na bezrobociu niz isc
    > do pracy za psie pieniadze", a male firmy nie majace kasy moga sobie
    > pozwolic na tanich pracownikow, dzieki ktorym sie moga rozwinac i gospodarce
    > jest lepiej. Bardzo sensowny pomysl IMHO - z zalozeniem ograniczen dla firm,
    > zeby ta doplata nie mogla byc naduzywana przez firmy, ktore byloby stac.

    Ależ takie forma dopłaty dla zatrudnionego już funkcjonuje.
    Wwa

  • 18. Data: 2005-05-30 23:21:58
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 31 May 2005 01:00:55 +0200, Kira <c...@-...pl>
    napisał:

    > Czytalam. Dobra ksiazka tak swoja droga...

    W pierwotnej wersji (opowiadanie) znacznie lepsza.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 19. Data: 2005-05-30 23:29:51
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > Tylko pieniadze na nia sa tylko dla wybranych firm i urzedow.

    Bezpośrednio dla ludzi! Przynajmniej u nas.
    Wwa

  • 20. Data: 2005-05-30 23:41:33
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>