PracaGrupypl.praca.dyskusje › Media: za promowanie JEDYNYCH 2 kandydatów na prezydenta

  • 1. Data: 2005-10-05 17:20:51
    Temat: Re: Media: za promowanie JEDYNYCH 2 kandydatów na prezydenta
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    stokrotka wrote:
    > Media: za promowanie JEDYNYCH 2 kandydatów na prezydenta.

    [ciach]

    stokrotka wyluzuj po polecisz do KFa za te bzdety, pomyliły Ci się grupy i
    to już od dawna..

    --
    jeszcze pozdrawiam
    Bartłomiej 'bArT' Doruch

  • 2. Data: 2005-10-07 16:18:46
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    Media: za promowanie JEDYNYCH 2 kandydatów na prezydenta.

    Ludzie chcą mieć wybór, więc mają wybór:
    będziesz głosować: na jasno szary, albo na ciemno szary.
    Inne kolory są zabronione. Inne kolory nieistnieją.

    I jasno szary i ciemnoszary reprezentują
    biznes, pieniądze, liberalizm, kapitalizm.
    Żaden nie ma odrobiny koloru:
    zmian niesłychanie potrzebnych dzisiejszej Polsce.

    No, ale mamy wybór:
    szary jasno,
    szary ciemno,
    szary jasno,
    szary ciemno,
    szary jasno,
    szary....

  • 3. Data: 2005-10-07 16:22:42
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    stokrotka zapodał(-a):
    > Media: za promowanie JEDYNYCH 2 kandydatów na prezydenta.
    [...]

    pl.pregierz kawałek niżej :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2005-10-07 16:59:31
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > stokrotka zapodał(-a):
    > [...]
    >
    > pl.pregierz kawałek niżej :>
    Wysyłałam na pręgierz, skąd się to tu wzięło ?
    Pewnie sie pomyliłam, bo faktycznie po chwili nie było, i myślałam, ze mi
    zdjeli wątek, a to tylko ja pomyliłam grupy.

  • 5. Data: 2005-10-07 17:50:34
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    stokrotka w news:5df0.0000019d.43469fe6@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > Żaden nie ma odrobiny koloru:
    > zmian niesłychanie potrzebnych dzisiejszej Polsce.

    Dlaczego w 'starej' ortografii? ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 6. Data: 2005-10-07 18:45:42
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:5df0.0000019d.43469fe6@newsgate.onet.pl...
    > Media: za promowanie JEDYNYCH 2 kandydatów na prezydenta.

    A nie 'jedynyh'?
    imo jesteś niekonsekwentna ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 7. Data: 2005-10-07 18:58:19
    Temat: Już się poprawiam..
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    Już się poprawiam:
    (w nowej ogulnopolskiej ortografii)
    Piętnuję media: za promowanie JEDYNYH 2 kandydatuw na prezydenta.

    Ludzie chcą mieć wybur, więc mają wybur:
[...]

    zmian niesłyhanie potszebnyh dzisiejszej Polsce.

    No, ale mamy wybur:
    szary jasno,
    szary ciemno,
    szary jasno,
    szary ciemno,
    szary jasno,
    szary....

  • 8. Data: 2005-10-07 19:03:14
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:5df0.0000019d.43469fe6@newsgate.onet.pl...
    >
    > A nie 'jedynyh'?
    > imo jesteś niekonsekwentna ;)

    I dlaczego nie 'wybur' ???
    Ania
    --
    ~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
    *~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

  • 9. Data: 2005-10-07 22:33:01
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "@nn" napisał w wiadomości

    > I dlaczego nie 'wybur' ???
    > Ania

    Kurcze! Przestańcie!
    Zaczęła już normalnieć, a Wy wszystko psujecie! ;)))

    --
    Koziorozec

  • 10. Data: 2005-10-07 22:48:11
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Koziorozec [Sat, 8 Oct 2005 00:33:01 +0200]:

    > Kurcze! Przestańcie!
    > Zaczęła już normalnieć, a Wy wszystko psujecie! ;)))

    E, nie psuj zabawki. Fajna jest :)

    Kira
    --
    Poszukiwany/Poszukiwana: