PracaGrupypl.praca.dyskusje › Masterfoods Polska - kto był na assessment center?

  • 1. Data: 2003-03-19 11:36:42
    Temat: Masterfoods Polska - kto był na assessment center?
    Od: "Goszki" <N...@g...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Grupowiczów był może na assessment center w
    firmie Mars Masterfoods Polska?

    Moglibyście opisać, jak to wygląda, co się tam dzieje, jaka
    jest atmosfera i generalnie jakieś porady, co zrobić, aby je
    przejść?

    Podobno jest tam do zrobienia jakaś prezentacja, opiszcie co
    przygotowaliście, na jaki temat, może podeślijcie coś na
    wzór na priva jeśli to możliwe?

    Z góry dzięki

    Pozdrawiam
    Goszki

    /--------------------------------------
    \ Goszki
    / GG#: 2783253 (tgtgtg)
    \ N...@g...pl
    / (usuń NOSPAM)
    \--------------------------------------

  • 2. Data: 2003-03-20 17:24:30
    Od: "Jakub Borkowski" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Podobno jest tam do zrobienia jakaś prezentacja, opiszcie co
    > przygotowaliście, na jaki temat, może podeślijcie coś na

    witam,
    ja bylem w maju.
    bylo super
    atmosfera fajna, obiad za darmo :) i nawet zaplacili za 2 bilety lotnicze
    szcz-warszawa w obie streony (pokrycie kosztow dojazdu na rozmowe kwalif i
    assesment centre) trwalo okolo 7 godzin
    najpierw case indywidualkny potem case grupowy. typowka zadanie do
    rozwiazania (case grupowy) i probaq sprzedania produktu (case indyw.),
    powodzenia
    pzdr

  • 3. Data: 2003-03-26 19:30:19
    Od: "dragon" <d...@i...t17.ds.pwr.wroc.pl>

    > witam,
    > ja bylem w maju.
    > bylo super
    powiedz jak to zrobiles ze cie zaprosili ??
    mnie tez najpierw zaprosili na ac a potem twierdzili ze nie moga grupy
    skompletowac ? w sumie ponad rok czekalem na jakakolwiek odpowiedz
    ale mam znajomych ktorzy tez twierdza ze jak juz sie dostaniesz to firma sie
    stara (obiad zwrot kosztow itp.)

    > rozwiazania (case grupowy) i probaq sprzedania produktu (case indyw.),
    > powodzenia
    no i jak ci poszlo ???

    pozdrawiam