PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mars

  • 1. Data: 2002-08-25 23:08:44
    Temat: Mars
    Od: "dragon" <d...@i...t17.ds.pwr.wroc.pl>

    czy ktos moze mial kontakt rekrutacyjny z ta firma ???

  • 2. Data: 2002-08-26 13:14:15
    Temat: Re: Mars
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    > czy ktos moze mial kontakt rekrutacyjny z ta firma ???
    na razie jeszcze nie wiadomo czy beda wysylac tam ludzi.
    nawet jezeli tak, to raczej nie przed 2050.

    ;-)
    M.

  • 3. Data: 2002-08-26 13:21:54
    Temat: Re: [Offtopic] Mars
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl>

    > na razie jeszcze nie wiadomo czy beda wysylac tam ludzi.
    > nawet jezeli tak, to raczej nie przed 2050.

    Nie kce mi się na www.nasa.gov wchodzić, ale wydaje mi się, że już w 2019
    wysyłać tam ludzi, także w 2025 może już wystartują z Ziemi.

    pzdr

  • 4. Data: 2002-08-26 13:31:59
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Mon, 26 Aug 2002 01:08:44 +0200, "dragon"
    <d...@i...t17.ds.pwr.wroc.pl> wrote:

    >czy ktos moze mial kontakt rekrutacyjny z ta firma ???

    Mars? Chyba chodzi o Masterfoods Poland?

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 5. Data: 2002-08-26 20:32:26
    Od: "dragon" <d...@i...t17.ds.pwr.wroc.pl>

    > Mars? Chyba chodzi o Masterfoods Poland?
    a dokładnie Mars Masterfoods Poland -oczywiście myśłałem że dacie radę :)))