PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukasz pracy ???? tu ja znajdziesz

  • 1. Data: 2002-08-25 22:04:49
    Temat: szukasz pracy ???? tu ja znajdziesz
    Od: "Kostko Darek" <k...@p...onet.pl>

    naprawde warto
    jesli choc troche masz ochote zarobic wejdz na ten link i przeczytaj o
    całkiem legalnym i bezpiecznym (nie ponosisz zadnych kosztów) sposobie na
    kase- przez internet BEZ WYCHODZENIA Z DOMU
    pozatym mozesz jeszcze kupic tanie karty do telefonow komórkowych
    www.gsmkarty.com/?partner=Daro

  • 2. Data: 2002-08-25 22:17:50
    Temat: Re: szukasz pracy ???? tu ja znajdziesz
    Od: "Marcin \"mARTin\" Spiewak" <m...@n...com>

    spamer pinkolony.. wszedzie upycha to g...

    --
    mARTin
    http://www.trzycnoty.z.pl

  • 3. Data: 2002-08-26 00:07:35
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Marcin wrote:

    > spamer pinkolony.. wszedzie upycha to g...

    Niestety, ale IMO nie jest to spam.

    Na mocy opisu grupy http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.dyskusje
    takie ogłoszenia są tu dopuszczalne :-(((

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-08-26 10:55:03
    Od: "Marcin \"mARTin\" Spiewak" <m...@n...com>

    | Na mocy opisu grupy http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.dyskusje
    | takie ogłoszenia są tu dopuszczalne :-(((

    dzieki za info

    BTW kiedy widze to na piatej z kolei grupie to mnie trafia..

    --
    mARTin
    http://www.trzycnoty.z.pl

  • 5. Data: 2002-08-26 12:27:36
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Marcin wrote:

    > BTW kiedy widze to na piatej z kolei grupie to mnie trafia..

    nie też.

    Ale trudno - trzeba się dopasować do opisu grupy :-(((

    Pozdrawiam,
    Krzysztof