PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pozwolenie o prace

  • 1. Data: 2004-01-10 13:55:06
    Temat: Pozwolenie o prace
    Od: "Ramzes" <j...@w...pl>

    Witam! Mam mozliwosc wyjzadu do pracy do Niemiec do osoby posiadajacej
    wlasna firme. Czy jest jakas mozliwosc aby ta osoba mogla zatrudnic mnie
    legalnie czy pozostaje mi praca na czarno. Jesli jest mozliwosc uzyskania
    pozwolenia to prosilbym o nakierowanie mnie w jaki sposob mam podejsc do
    tematu, gdzie najpierw mam isc.
    Pozdrawiam
    JJ

  • 2. Data: 2004-01-10 14:39:14
    Temat: Re: Pozwolenie o prace
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozwolenia to prosilbym o nakierowanie mnie w jaki sposob mam podejsc do

    Proste jak drut.
    Pracodawca niemiecki musi uzyskać zgodę na zatrudnienie cudzoziemca w swoim
    Arbeit... cośtam.
    Gdy ma zgodę... to... kein problem.

    Do 1 maja 2004 aby pracować legalnie musisz mieć wizę z pozwoleniem na
    pracę. Po 1 maja 2004 jedziesz tylko umową o pracę.

    Życzę powodzenia, bo to biurokratycznie dość długa droga.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018

  • 3. Data: 2004-01-10 15:12:05
    Od: "Ramzes" <j...@w...pl>

    Dziekuje bardzo za informacje!
    Pozdrawiam
    JJ

  • 4. Data: 2004-01-10 15:41:52
    Od: Marcin Smieszek <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>

    Ramzes wrote:
    > pozwolenia to prosilbym o nakierowanie mnie w jaki sposob mam podejsc do
    > tematu, gdzie najpierw mam isc.
    AFAIK nigdzie - to tamta firma musi wystapic o pozwolenie na
    zatrudnienie Ciebie. jezeli je uzyska, dostaniesz automatycznie
    pozwolenie na prace. w kazdym razie pierwszy krok nalezy do nich.

    marcin

  • 5. Data: 2004-01-10 17:34:06
    Od: Mamqa <m...@w...pl>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618" z Warszawy napisał:

    > Życzę powodzenia, bo to biurokratycznie dość długa droga.

    Od siebie tylko dodam że na wize czeka się około 8 tygodni i można ją
    załatwić w Wrocławiu, tu jest link do strony konsulatu niemieckiego:
    http://konsulatniemiecki.wroclaw.pl/www/home.php?lg=
    pl

    Mam(q)a /g-g 365511
    http://mamqa.webpark.pl/
    "Aby cenić i kochać to, co wielkie,
    najpierw musisz ćwiczyć się w tym, co małe" /Georg Keil

  • 6. Data: 2004-01-10 19:03:20
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "Mamqa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Od siebie tylko dodam że na wize czeka się około 8 tygodni i można ją
    > załatwić w Wrocławiu, tu jest link do strony konsulatu niemieckiego:
> [...]

    Jest kilka konsulatów niemieckich. Obowiązuje rejonizacja według miejsca
    aktualnego pobytu, który trzeba wykazać w logiczny sposób. Nie koniecznie
    musi to być miejsce zameldowania.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018