PracaGrupypl.praca.dyskusje › MOBBING - to terror psychiczny w miejscach pracy - www.mobbing.org.pl

  • 1. Data: 2003-10-29 17:48:14
    Temat: MOBBING - to terror psychiczny w miejscach pracy - www.mobbing.org.pl
    Od: "Info" <p...@g...pl>

    MOBBING...

    Zapewne nie wielu z nas wie co oznacza to słowo.
    Wielu jednak spotkało się ze zjawiskiem mobbingu,
    ba są i tacy, którzy doświadczyli tego na własnej skórze...

    Mobbing - to terror psychiczny w miejscach pracy.

    Strona WWW
    http://www.mobbing.org.pl

    Forum
    http://forum.mobbing.org.pl

  • 2. Data: 2003-10-29 17:55:15
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Info" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > MOBBING...
    >
    > Zapewne nie wielu z nas wie co oznacza to słowo.
    <cut>
    > Mobbing - to terror psychiczny w miejscach pracy.

    Cieszymy sie, ze wysoce sobie cenisz nasza inteligencje.

    Wyjasnij mi jeszcze slowa waitroaeroterapia i dualizm korpuskularnofalowy a
    moja wdziecznosc nie bedzie znala granic.
    MSPANC :)
    /p

  • 3. Data: 2003-10-29 20:06:43
    Od: "mikl" <i...@p...onet.pl>

    "Info" <p...@g...pl> wrote in message news:bnoub3$1ih$1@foka1.acn.pl...
> [...]
    > ba są i tacy, którzy doświadczyli tego na własnej skórze...
    >
    > Mobbing - to terror psychiczny w miejscach pracy.

    sorry ale ja mam pytanie. o co tu chodzi ? na stronie .... NIC nie ma w
    sumie. Czy ta strona to definicja mobbingu ?

    na poczatku myslalem ze to strona do oceny na .pl.comp.www.nowe-strony, ale
    nie.

    hmmmm.... a szkoda bo forum nie dziala ....

    phpBB : Critical Error

    Could not connect to the database

    pozdr.

  • 4. Data: 2003-10-29 20:59:34
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

    waitroaeroterapia - no coz takiego slowa nie znam
    dualizm korpuskularnofalowy - dwoista natura swiatla

    mozesz byc wdzieczny polowicznie
    pozdr
    ewa

  • 5. Data: 2003-10-29 21:07:41
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisal w wiadomosci

    > waitroaeroterapia - no coz takiego slowa nie znam

    mialo byc wiatro...

    > dualizm korpuskularnofalowy - dwoista natura swiatla

    powaga??? jak to dobrze szkoly konczyc...;)

    > mozesz byc wdzieczny polowicznie
    > pozdr
    jestem nawet w 3/4 :P
    zgadnij za co ta dodatkowa 1/4
    /p

  • 6. Data: 2003-10-29 21:14:32
    Od: a&e <a...@w...op.pl>

    clockworkoi wrote:

    > Uzytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisal w wiadomosci

    > mialo byc wiatro...

    > powaga??? jak to dobrze szkoly konczyc...;)

> [...]

    za inteligencje, jak rozumiem ;-)
    pozdr
    ps. mezus sie baaaaaaaaardzooooooooo dlugo uczyl i teraz taki madry jest...

  • 7. Data: 2003-10-29 21:28:47
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisal w wiadomosci

    <cut>
    > za inteligencje, jak rozumiem ;-)

    za delikatnego kontrolnego klapsa w potylice ;) pewno sie nalezal:P

    pozdr
    /p

  • 8. Data: 2003-10-30 07:41:29
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Info napisał:

> [...]
    > ba są i tacy, którzy doświadczyli tego na własnej skórze...
    >
    > Mobbing - to terror psychiczny w miejscach pracy.

    A mam pytanie - jak mi ktoś powie, że czegoś nie umiem i czuję się przez
    to gorszy, to jestem mobbingowany?

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)