PracaGrupypl.praca.dyskusjeMICHELIN jaka to firma? › MICHELIN jaka to firma?
    From: "CyberBob" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: MICHELIN jaka to firma?
    Date: Thu, 29 Jan 2004 15:10:28 +0100

    Kumpel z wojska gorąco namawia mnie do złożenia aplikacji u nich. Podobno
    będę
    dla nich jak lukier do babki ;-)
    Czy macie może doświadczenia z nimi?
    Jakie warunki pracy?
    Mają swoje wieloletnie doświadczenie w swoim segmencie, ale czy są
    przesłanki aby traktować tę firmę jako stabilnego pracodawce na najbliższe
    parę lat?
    Jak ma się ich kondycja finansowa (z grubsza)?

    Lubiłem zawsze ich gumy, tfffu, chciałem powiedzieć opony.

    Chętnie podzielę się swoimi praktycznymi spostrzeżeniami z branży
    poligraficzno - papierniczej.

    p...@g...pl