PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4 - platne 0%?

  • 11. Data: 2008-02-06 19:57:43
    Temat: Re: L4 - platne 0%?
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości
    news:fod29r$sub$1@news.lublin.pl...
    > Gość złamał nogę 2 tygodnie po rozpoczęciu pracy. Miał prawie 2
    miesiące
    > zwolnienia. Pracodawca zapłacił mu swoje 33 dni a potem płatność
    przejął
    > ZUS (mała firemka) i odmówił wypłaty motywując to tym, że pracownik
    nie
    > przepracował 30 dni i w związku z tym nie nabył prawa do zasiłku
    > chorobowego.

    http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,79441,4523123.h
    tml

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 12. Data: 2008-02-06 20:31:20
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-02-06 20:49 [Nikiel ;-)] napisał(a):

    > A odwoływała się ta firma?
    > Konkretnie jakie daty były?

    Dokładnych dat nie pamiętam ale było to w jakoś środku roku.
    Zatrudnienie albo od maja albo od czerwca. Zakład się nie odwoływał.
    Olał sprawę jako problem pracownika. Stwierdził, że w tym sporze stroną
    nie jest. Robił tylko jako pośrednik. To co miał do przekazania to
    przekazał. W sumie chyba prawnie miał rację bo tu powstał spór
    ZUS-pracownik. Zresztą pracownik niedługo potem olał zakład. Może się
    bał że jak się pracodawca dowie o sprawie to każe oddac to chorobowe za
    miesiąc, które mu wypłacił ;-)
    Zaczynając pisanie opierałem się na tamtym przypadku bo papiurów tak w
    głowie nie mam. Faktycznie guglając często zamiennie stosowany jest
    okres ubezpieczenia z okresem zatrudnienia co świadczy na Twoją korzyść.
    Już się upierał nie będę. :-)

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 13. Data: 2008-02-07 19:04:04
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > 0% nigdy.

    nieprawda:)
    wielokrotnie odsylales do kodeksow roznych to sam tez rzuc okiem i doczytaj
    :)

    --
    pzdr
    piotrek