PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kwalifikacje zbyt duze na stanowisko - jak sobie z tym radzic?

  • 11. Data: 2005-04-15 02:13:03
    Temat: Re: Kwalifikacje zbyt duze na stanowisko - jak sobie z tym radzic?
    Od: qfelek <q...@u...ii.ap.krakow.pl>

    Maryla Stenicka napisał(a):
    > W czasie rozmowy o Prace, ktora chcialam dostac uslyszalam, ze Pani
    > kwalifikacje sa zbyt duze na to stanowisko... oraz w stylu, ze Pani zmarnuje
    > sie u Nas...
    >

    > no i wlasnie jak sobie radzic z takimi stwierdzeniami na rozmowie
    > kwalifikacyjnej... zwlaszcza jak sie nie ma pracy i tak naprawde wzielo by sie
    > wszystko?

    hehe przypomniala mi sie historia biednego kumpla, ktory jest dr i nie
    moze dostac pracy w lo ;) bo dyrektor boi sie konkurencji ;) to jest
    nasz kraj, lepiej zeby licencjat albo ktos po kursie pedagogicznym
    wykladal zamiast dr zatrudnic;)

  • 12. Data: 2005-05-13 07:38:31
    Od: "kx" <n...@o...pl>

    > "Pani zmarnujen sie u Nas..."
    (Wiem, że nie na temat,) Ale ten tekst jest często używany na ściemniaczy,
    którzy podczas rozmowy tworzą mity czego to oni nie umieją, albo jacy to oni
    doświadczeni i "wielcy" ;)

    kx

  • 13. Data: 2005-05-13 08:56:54
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 13 May 2005 09:38:31 +0200, kx <n...@o...pl> napisał:

    > (Wiem, ?e nie na temat,) Ale ten tekst jest cz?sto u?ywany na
    > ?ciemniaczy,
    > którzy podczas rozmowy tworz? mity czego to oni nie umiej?, albo jacy to
    > oni
    > do?wiadczeni i "wielcy" ;)
    >
    > kx

    ja mialem ostatnio "Nie mialbym sumienia pana zatrudnic na takim
    stanowisku".

  • 14. Data: 2005-05-13 10:43:08
    Temat: Re: Kwalifikacje zbyt duze na stanowisko - jak sobie z tym radzi
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    Maryla Stenicka <a...@g...pl> napisał(a):

    > no i wlasnie jak sobie radzic z takimi stwierdzeniami na rozmowie
    > kwalifikacyjnej...

    Takie stwierdzenia to zwykle uprzejmy sposób spławienia kandydata - człowiek
    inaczej przyjmuje odmowę z powodu tego że jest "za dobry" niż gdy "nie spełnia
    wymagań".

    pozdrawiam
    Piotr