PracaGrupypl.praca.dyskusje › Siemens we Wrocławiu

  • 1. Data: 2005-04-12 21:50:00
    Temat: Siemens we Wrocławiu
    Od: "marcin" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy ktoś może powiedzieć jak wygląda rekrutacja w Siemensie we Wrocku? Czy
    robią jakieś testy, czy rozmowa jest po angielsku etc. Interesuje mnie
    stanowisko specjalisty ds. rozwoju oprogramowania. Dzieki za pomoc

    pozdrawiam,
    marcin

  • 2. Data: 2005-04-14 09:22:19
    Temat: Re: Siemens we Wrocławiu
    Od: "Mar" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Tez mnie to interesuje. Nie dostales zadnej odpowiedzi na priva?
    pozdrawiam
    Mar