PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kurs dla pracownika

  • 1. Data: 2007-06-01 16:57:31
    Temat: Kurs dla pracownika
    Od: phonak <e...@w...pl>

    Mam pytanie do osob obeznanych w przepisach ktore aktualnie obowiazuja w
    urzedzie pracy.
    Pracuje na caly etat, chce aby pracodawca wyslal mnie na kurs
    (organizowany przez prowatna firme, wystawiajaca w imieniu
    miedzynarodowej org. certyfikaty) a pozniej na egzamin... Koszt ok 2500zl :(
    Nie chce wspominac nawet pracodawcy o tym jezeli musialby za to zaplacic
    wiec chcialbym wiedziec czy jest mozliwosc zrefundowania (calkowitego
    badz czesciowego, takiego doszkalania) kosztow przez urzad pracy (jakis
    program unijny).Czy moze jezeli mam juz prace to urzad pracy mi nie
    pomoze...
    Z gory dziekuje za zainteresowanie tematem.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-01 17:54:07
    Temat: Re: Kurs dla pracownika
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-06-01 18:57 [phonak] napisał(a):
> [...]
    > badz czesciowego, takiego doszkalania) kosztow przez urzad pracy (jakis
    > program unijny).Czy moze jezeli mam juz prace to urzad pracy mi nie

    UP Ci nie pomoże bo nie jesteś bezrobotny. Są kursy dofinansowywane ze
    środków UE ale formalności załatwia strona szkoląca. Możesz zapytać czy
    nie ma możliwości dofinansowania kursu. Dlaczego nie chcesz, żeby
    pracodawca finansował szkolenie? Przecież może się zgodzić jeśli to
    podniesie Twoje kwalifikacje na zajmowanym stanowisku.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 3. Data: 2007-06-01 23:03:02
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

> [...]
    > unijny).Czy moze jezeli mam juz prace to urzad pracy mi nie pomoze...
    > Z gory dziekuje za zainteresowanie tematem.

    Poszukaj informacji na temat EFSów. DOfinansowanie 80%... a czasem nawet
    100%

    B.Z.