PracaGrupypl.praca.dyskusje › Data zawarcia umowy o wypowiedzeniu umowy

  • 1. Data: 2007-06-01 11:34:54
    Temat: Data zawarcia umowy o wypowiedzeniu umowy
    Od: "Mic" <r...@p...onet.pl>

    Czy w wypowiedzeniu umowy musze podac date zawarcia umowy ?
    Pytam bo byc moze dzis zloze wypowiedzenie a nie pamietam kiedy ja zawarlem.
    Umowe mam w domu a jestem w pracy i nie mam jek sprawdzic.
    Na dodatek dzis piatek a ja mam dwutygodniowy czas wypowiedzenia

    --
    pozdrawiam

    Michal

  • 2. Data: 2007-06-04 14:57:00
    Temat: Re: Data zawarcia umowy o wypowiedzeniu umowy
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

> [...]
    > Umowe mam w domu a jestem w pracy i nie mam jek sprawdzic.
    > Na dodatek dzis piatek a ja mam dwutygodniowy czas wypowiedzenia

    Ja nie podawałem daty zatrudnienia.

    Jesli rozwiązujesz umowę o pracę zgodnie z terminem wypowiedzenia to nawet nie
    musisz podawać powodu rozwiązania umowy ale grzecznie jest podać.