PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jelenia Góra - socjolog

  • 1. Data: 2005-05-03 10:58:24
    Temat: Jelenia Góra - socjolog
    Od: "rafał" <l...@h...com>

    Curriculum Vitae

    DANE OSOBOWE

    Nazwisko i imię
    Niedźwiecki Grzegorz

    Adres:
    58-506 Jelenia Góra

    ul. Działkowicza 19

    tel. (075) 64 31 990

    l...@p...fm

    Narodowość:
    polska

    Data urodzenia:

    Stan cywilny:
    żonaty

    Dzieci:
    troje

    Wyznanie:
    katolik

    DOŚWIADCZENIE

    SPOŁECZNO-ZAWODOWE

    2002 - do dziś
    Radny Rady Miejskiej Jeleniej Góry

    członek komisji rewizyjnej; członek komisji prawa i spraw
    społecznych

    1997 - do dziś
    Ruch Ochrony Praw Obywatelskich i Walki z Korupcją, Jelenia Góra

    prezes stowarzyszenia o statusie organizacji pożytku publicznego

    2003
    Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Jan Chrożnowski, Jelenia Góra

    majster budowy

    1993/1998 - 2001
    Własna działalność gospodarcza, Jelenia Góra

    handel hurtowy i detaliczny

    1990 - 1992
    Republika Federalna Niemiec

    legalna praca w różnych firmach budowlanych

    1985 - 1989
    Izolatorstwo budowlane, Jelenia Góra

    własna firma budowlana

    1985
    Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej, Jelenia Góra

    magazynier

    1982 - 1984
    Niemiecka Republika Demokratyczna, Grosschonau

    operator maszyn włókienniczych

    1978 - 1982
    Przedsiębiorstwo Modernizacji i Remontów, Jelenia Góra

    instalator urządzeń sanitarnych

    WYKSZTAŁCENIE I KWALIFIKACJE

    2004
    Minister Skarbu Państwa, Warszawa

    dyplom złożenia egzaminu dla kandydatów na członków rad
    nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa

    2000-2004
    Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości,
    Wałbrzych

    Wydział Nauk Społecznych i Zdrowia

    dyplom licencjata socjologii w zakresie komunikacja społeczna

    1978-1982
    Technikum Budowlane w Jeleniej Górze, Jelenia Góra

    świadectwo dojrzałości technikum zawodowego - technik budowlany
    o specjalności budownictwo ogólne

    KURSY I SZKOLENIA

    2004
    Ośrodek Szkoleń i Doradztwa Gospodarczego MEDIATOR, Świdnica

    kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek z
    udziałem Skarbu Państwa

    1993
    Komputer Center, Jelenia Góra

    kurs komputerowy "Podstawy obsługi komputerów - I stopień"

    1983
    Ośrodek Szkolenia Kierowców LOK, Jelenia Góra

    kurs prawa jazdy kat. B

    1982
    Wojewódzki Uniwersytet Robotniczy, Jelenia Góra

    kurs podstawowy języka niemieckiego

    JĘZYKI OBCE

    Język niemiecki
    biegle w mowie, dobrze w piśmie

    Język rosyjski
    dobrze w mowie, dostatecznie w piśmie

    Język serbsko-chorwacki
    komunikatywnie

    OSIĄGNIĘCIA

    2004
    Dyplom Rzecznika Praw Obywatelskich prof. A. Zolla za udział
    ROPOiWzK w konkursie Pro Publico Bono

    2001
    III miejsce w plebiscycie Tygodnika Jeleniogórskiego - "Osobowość
    Roku 2000"

    ZAINTERESOWANIA

    Socjologia, prawo, działalność społeczna (praca w zespołach),
    PR, informatyka, sporty zimowe, tenis, pływanie, szachy

  • 2. Data: 2005-05-03 11:56:33
    Temat: Re: Jelenia Góra - socjolog
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    "rafał" <l...@h...com> wrote in message
    > 1993
    > Komputer Center, Jelenia Góra
    >
    > kurs komputerowy "Podstawy obsługi komputerów - I stopień"

    Mysle ze czas najwyzszy na jakis aktualny kurs, koniecznie z podstawami
    korzystania z Usenet.

    FMT

  • 3. Data: 2005-05-03 12:12:03
    Od: "rafał" <l...@h...com>

    Użytkownik "F.M.T" <f...@b...com> napisał w wiadomości

    > "rafał" <l...@h...com> wrote in message

    > Mysle ze czas najwyzszy na jakis aktualny kurs, koniecznie z podstawami
    > korzystania z Usenet.
    >
    > FMT

    Ten autor ma już też za sobą (jak widać), tylko bez papierka ;-)

  • 4. Data: 2005-05-03 14:44:21
    Od: KornelO <r...@p...com>

    Hmmm ... jestem z Jeleniej Góry, więc post ten mnie zainteresował ...
    przeczytałem ... i tak się zastanawiam ...
    Pan "rafał" <l...@s...hotmail.com> wysłał CV pana
    Niedźwieckiego Grzegorza <l...@s...poczta.fm> ... pomyślałem
    sobie "lpr - wiem co to (niestety), a 'lew' - lewica??? " ... jednak
    wygooglełem, że pan Grzegorz to "Samoobrona RP" ...
    I kiedy się tak zastanawiałem, co poeta miał na myśli, przypomniał mi
    się pewien rysunek:
    http://free.polbox.pl/r/robalek/img/WYBORY.GIF

    Dzisiaj wolne - resztę dnia nie myślę ...

    Pozdrawiam
    Kornel

    PS.
    Ups... Przypomniałem sobie, że ja mam każdego dnia wolne :|

  • 5. Data: 2005-05-03 15:24:36
    Od: "rafał" <l...@h...com>

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > ujawniles w internecie wszystkie dane osobowe jakiejs prywatnej osoby??
    >
    > musisz byc niesamowicie odwazny;
    >
    > adas;

    Ujawniłem własne, nie mam nic do ukrycia.
    G.N. vel rafał ;-)

  • 6. Data: 2005-05-03 15:25:23
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

  • 7. Data: 2005-05-03 19:01:49
    Od: Lazapatic <i...@m...sx>

    Użytkownik rafał napisał:

    > Ten autor ma już też za sobą (jak widać), tylko bez papierka ;-)

    wlasnie nie widac...

  • 8. Data: 2005-05-03 21:10:22
    Od: "rafał" <l...@h...com>

    Użytkownik "Lazapatic" <i...@m...sx> napisał w wiadomości

    > wlasnie nie widac...

    Znaczy się Tobie potrzebne jest jakieś szkolenie;-)

  • 9. Data: 2005-05-03 22:11:36
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "rafał" <l...@h...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Lazapatic" <i...@m...sx> napisał w wiadomości

    > Znaczy się Tobie potrzebne jest jakieś szkolenie;-)

    Szkolenie z czego? Z tolerancji wobec Twojego lamerstwa?

    AW