PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ktory PIT mam wypelniac?

  • 1. Data: 2003-04-05 07:21:06
    Temat: Ktory PIT mam wypelniac?
    Od: "arbi" <a...@N...pl>

    Hejka

    Jesli ktos moglby mi pomoc to bylbym bardzo wdzieczny.

    W 2002 mialem nastepujace rodzaje dochodow:
    - ze stosunku pracy
    - z umow o dzielo i zlecenie
    - z praw autorskich (dzialalnosc artystyczna)
    - inne zrodla.
    Mialem tez dzialalnosc gospodarcza, ale nie przyniosla zadnych
    dochodow, a musialem jeszcze placic ZUS (!@#$%$%^).
    Jesli chodzi o odpisy, to placilem czesne i chyba moge to odliczyc.

    PYTANIA:
    1. Ktory PIT mam wypelniac, 36, 37 czy inny?
    2. W ktorym form. mam ujac czesne? Czy to ma byc PIT 0 ?
    3. Czy przy niedochodowej dzialalnosci gospodarczej mozna
    ZUS potraktowac jako koszty i ujac to w PITcie w rubryce
    "Pozarolnicza DG..."?
    4. Jesli nie, to czy moge nie odnotowywac w ogole DG?
    5. Co trzeba zrobic, zeby dostac na rachunek bankowy
    szybki zwrot nadplaconego podatku?

    Z gory dzieki za wszelka pomoc

    --
    Arbi