PracaGrupypl.praca.dyskusje › Który OFE wybrać?

  • 1. Data: 2004-09-14 20:51:28
    Temat: Który OFE wybrać?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    To pytanie byłoby pewnie najlepiej zadać jasnowidzowi, ale myślę, że tutaj
    również mogę liczyć na pewne porady. W zasadzie zastanawiam się nad ING NN
    oraz CU. Jeśli chodzi o stopę zwrotu na przestrzeni 36 mcy, to wg. danych z
    http://emerytury.onet.pl/ najlepiej wypada ten pierwszy, ale co tak naprawdę
    należy wziąć pod uwagę i czy stopa zwrotu jest tutaj najważniejsza? Co
    sądzicie o ING NN oraz CU?

    --
    chairon

  • 2. Data: 2004-09-14 21:15:53
    Temat: Re: Który OFE wybrać?
    Od: "NosferX" <n...@i...pl>

    Ja jestem w NN i powiem ze jestem bardzo zadowolony...a jak bedzie naprawde dowiem
    sie za 30 lat.:D

    Konrad-=NosferX=-
    GG:1165280
    n...@i...pl | n...@t...net.pl

  • 3. Data: 2004-09-14 22:42:22
    Od: "Beatka" <s...@i...net.pl>

    > Ja jestem w NN i powiem ze jestem bardzo zadowolony...a jak bedzie
    naprawde dowiem sie za 30 lat.:D

    A mozna wiedziec co Cie tak baardzo zadowala? :)

  • 4. Data: 2004-09-15 06:34:51
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > To pytanie byłoby pewnie najlepiej zadać jasnowidzowi, ale myślę, że tutaj
    > również mogę liczyć na pewne porady. W zasadzie zastanawiam się nad ING NN
    > oraz CU.

    gdzies kiedys wyczytalam, ze NN to taka czarna owca ZUSu - bardzo nie lubia
    na ten OFE przelewac skladek, co zreszta widac tez po statystykach skarg do
    ZUSu - tez nie pamietam zrodla.

    m.

  • 5. Data: 2004-09-15 07:01:48
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@n...polbox.com>

    Ja jak wybieralem, to przeszukalem internet i wyszlo mi, ze dobry jest
    Allianz. Jak do tej pory jestem zadowolony. Raz do roku przysylaja wyciag z
    Twojego konta (wiem, ze np. AIG tego nie robi). A jak bedzie z reszta, to
    sie pewnie tez przekonam za kilka ;-) lat.

  • 6. Data: 2004-09-15 07:06:46
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jarek aka Dzarko" <p...@n...polbox.com> napisał w
    wiadomości
> [...]
    > Twojego konta (wiem, ze np. AIG tego nie robi). A jak bedzie z reszta, to
    > sie pewnie tez przekonam za kilka ;-) lat.

    A skad masz informacje ze AIG tego nie robi?
    Np ja zapisalam sie do ofe pod koniec kwietnia 1999 i co roku na poczatku
    maja dostaje wyciag z konta. Wiec nie wiem na jakiej podstawie tak
    twierdzisz, zwlaszcze, ze o ile mi wiadomo OFe maja obowiazek takie wyciagi
    raz do roku przesylac.

    m.
    co to nawet ma dostep do OFEnet i OFEtele w AIG.

  • 7. Data: 2004-09-15 08:30:05
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@n...polbox.com>

> [...]
    > maja dostaje wyciag z konta. Wiec nie wiem na jakiej podstawie tak
    > twierdzisz, zwlaszcze, ze o ile mi wiadomo OFe maja obowiazek takie

    Kolezanka u nich byla i nie dostawala. Moze cos sie zmienilo, ale ona juz z
    tego zrezygnowala

  • 8. Data: 2004-09-17 00:50:48
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <ci8npu$dn8$1@inews.gazeta.pl> magia napisał(a):

    > gdzies kiedys wyczytalam, ze NN to taka czarna owca ZUSu - bardzo nie lubia
    > na ten OFE przelewac skladek, co zreszta widac tez po statystykach skarg do
    > ZUSu - tez nie pamietam zrodla.
    hm...
    nie wiem o co chodzi.
    regularnie co miesiąc dostaję mailem z NN informacje że otrzymałem nową
    składę i że mogę sprawdzić swoje konto(per internet/bankomat/komórka).

    Jak dla mnie bardzo wygodne - ciągle wiem ile już jest odłożone itepe.
    Nie wiem czego mógłbym oczekiwać więcej od OFE.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/

  • 9. Data: 2004-09-17 09:06:31
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała; <s...@u...aramin.one.pl> :

> [...]
    >
    > Jak dla mnie bardzo wygodne - ciągle wiem ile już jest odłożone itepe.
    > Nie wiem czego mógłbym oczekiwać więcej od OFE.

    Nie to żebym jakoś faworyzował moje OFE, ale w Bankowym masz to samo -
    e-mail lub sms jeżeli wpłynie składka, co jakiś czas [pół roku? rok? -
    nie mam teraz składek, to nie jestem w temacie dokładnie] zestawienie
    przysyłane pocztą, stronka ze składkami w internecie. Jak dla mnie
    wystarczy.

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 10. Data: 2004-09-17 12:51:45
    Temat: Re: Który OFE wybrać? OK
    Od: " Mario" <m...@N...gazeta.pl>

    OK, ponieważ uważam że oba są dobre co więcej można spokojnie popatrze
    jeszcze toche w dół na listach rankingowych np: do 5 miejsca.
    Ja bym zrobił tak sprwdziłbym z ktorym mozna się najszybciej skontaktować ,
    lub obejrzalbym ich strone www, to z pozoru nie jest "głupie".

    Pozdrawiam
    m...@p...onet.pl

    Ja pracuje w ING Nationale-nedrlanden i zajmuję się OFE więc mogę pomóc w tej
    sprawie.