PracaGrupypl.praca.dyskusje › Który OFE wybrać?

  • 11. Data: 2004-09-17 16:19:22
    Temat: Odp: Który OFE wybrać?
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    właśnie dostałem licencję KNUiFE na doradztwo emerytalne (mam za sobą
    szkolenia itd) i mam wrażenie, że liznąłem temat
    i odpowiedź jest jedna: każdy fundusz zarobi dla nas kasę i o to możemy być
    spokojni
    właściwe pytanie to: "jak wykorzystać różnice w stopach zwrotu
    poszczególnych OFE, żeby mieć wyższą emeryturę"
    a odpowiedź (wskazanie funduszu) już nie jest TAKA prosta dla laika (nie
    chcę użyć słowa "człowieka zakręconego przez informacje od funduszy, które
    zawsze są przewodzą w jakimś tam zestawieniu")
    wygadam się, że można "wymaksować" zyski i osiągnąć kapitał do około 100%
    wiecej w stosunku do płaconych składek, gdy poszczególne OFE dadzą radę
    tylko do około 50%
    ogólnie: trzeba zmieniać zarządzającego naszym kapitałem w sposób świadomy
    ale zmieniać na lepsze (pod kątem przewidywanych zysków osiąganych przez OFE
    w najbliższym czasie oczywiście)
    jeśli zmiana ma być na gorsze, to lepiej nic nie robić i spokojnie czekać na
    swoją emeryturkę

    Użytkownik magia <m...@w...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ci8npu$dn8$...@i...gazeta.pl...

    > Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości