PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto pracowal za granica?

  • 1. Data: 2003-12-21 19:10:01
    Temat: Kto pracowal za granica?
    Od: "Shimi" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Poszukuje osob, ktore pracowaly za granica. Jestem dziennikarzem piszacym na
    ten temat, wiec jezeli spotkalo cie cos ciekawego i przyjemnego, a moze cos
    traumatycznego i niesprawiedliwego, jezeli zostales oszukany, a moze zarobiles
    sporo pieniedzy - prosze o kontakt. Interesuje mnie nie tylko praca legalna -
    pobyt za granica i praca na czarno bywa przeciez czasem o wiele bardziej
    ekscytujaca. Zapewniam calkowita anonimowosc.

    e-mail: s...@i...pl
    gg: 5003630