PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto chroni pracodawce?

  • 121. Data: 2002-05-11 08:41:04
    Temat: Re[2]: Kto chroni pracodawce?
    Od: h...@p...onet.pl (darek)

    Witaj Jag,

    Thursday, May 09, 2002, 5:04:36 PM, napisałeś:

    J> Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał

    J> : Dlaczego Cię dziwi, że pracownica chce dostać, co jej się należy?
    J> : Czy Ty wypłacałabys jej pensję z miesięcznym wyprzedzeniem, gdyby Cię o to
    J> : poprosiła? Pewnie powiesz, że trudna sytuacja itp. Czy sądzisz, że
    J> : bezrobotna expracownica będzie miała lepszą sytuację?

    J> Bezrobotna na własne życzenie - bądź łaskaw zauważyć. Dla mnie jest zabawne
    J> to, że pracodawca musi płacić te całe odprawy. Trudno się dziwić, że rośnie
    J> bezrobocie.
    No to jest baaardzo logiczne:))
    bezrobocie rośnie bo pracodawcy bardzo lubią wypłacać odprawy i
    zwalniają pracowników tylko po to aby móc im odprawy wypłacać:))
    rotfl

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --
    Encyklopedia multimedialna w prezencie!
    http://www.e-mail.onet.pl

  • 122. Data: 2002-05-11 08:41:06
    Od: h...@p...onet.pl (darek)

    Witaj wm,

    Thursday, May 09, 2002, 4:51:41 PM, napisałeś:

    w> Użytkownik Wrangler <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    w> napisał:abdvv7$i4p$...@n...tpi.pl...

    w> Pracodawcą nie jestem to tak na wstępie.
    w> Zgodziłeś się na to aby mu zapewnić te wczasy zatrudniając się u niego.
    w> To że żle traktował ludzi to świadczy o jego kulturze, ale miał do tego
    w> prawo.
    Miał do tego GÓWNO a nie prawo-tylko polski rynek pracy utwierdza
    utwierdza takiego barana w tym że może wszystko

    w> Z tego co piszesz to widzę że jesteś mistrzem w pierdoleniu.
    w> Chciałbyś właścicielowi firmy w której pracujesz ustalać gdzie ma jechać na
    w> wakacje i jakim samochodem ma jeździć. Jesteś zdrowo pierdolnięty.
    Może sobie jechać nawet do koziej dupy jeżeli mu odpowiada,ale nie
    kosztem mojego obiadu,rachunków i jeszcze paru pomniejszych pierdół...

    w> Z takimi jak Ty to Polska daleko nie zajdzie, więc dla dobra niej
    w> wyjedź.......i niech cię nie podkusi tutaj wracać.
    Za to z takimi jak ty zaszła już wystarczająco daleko,za zakrętem już
    widać Argentynę,ale co tam Japonią już byliśmy to i to przeżyjemy

    w> wm

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

  • 123. Data: 2002-05-11 12:46:27
    Temat: Re: Kto chroni pracodawce?
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w

    : > Z powodu takich jak ty oszołomów, którzy cierpiąc na zawiść są gotowi
    : innych
    : > puścić z torbami, byle było im gorzej niż takim jak ty.
    :
    : Licz się śmieciu ze słowami, gorzej może być Tobie jak ktoś cie wyrucha

    Zamknij kłapacz czerwona gnido!

    --
    Jag

  • 124. Data: 2002-05-11 12:46:59
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał

    : Ochłapem się nie zadawalam

    To sie utop

    --
    Jag

  • 125. Data: 2002-05-11 12:48:30
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał

    : > To znaczy że postąpił słusznie - zwolnił darmozjadów.
    :
    : A ciebie kto żywi, mamusia ?

    Z pewnoscią nie takie czerwone gdnidy jak ty.

    : Być moze odwiedzisz za niedługo Urząd Pracy, chciałbyś ???

    Życzę ci, żeby to ciebie jak najprędzej spotkało,. przestaniesz wypisywać te
    swoje komusze androny.

    --
    Jag

  • 126. Data: 2002-05-11 12:50:20
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał

    : > Daj ogłoszenie do prasy. Za 600 zł za dzień pracy w tygodniu z pewnością
    : > znajdziesz chętnego
    :
    : gadasz od rzeczy, wiesz co piszesz, chyba już ci się cennik w głowie
    miesza

    Tyle oferowała te babka, która rozpoczęła ten wątek, za pracę wyłącznie w
    niedzielę.

    --
    Jag

  • 127. Data: 2002-05-11 12:59:47
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał

    : > Durne prawo. Dlatego właśnie pracodawcy nie chcą zatrudniać ludzi i
    rośnie
    : > gwałtownie bezrobocie.
    : >
    :
    : Pracodawcy zmodernizowali fabryki, by wyeliminować czynnik ludzki z
    : procesu produkcji. Bogaci pracodawcy kupują i zamykają małe zakłady,
    : ponieważ taniej jest mieć jeden duży, dotyczy to np. browarów.

    Zastanów się nad tym, dlaczego tak postąpili i postępują. Nie ma skutków bez
    przyczyny. Maszyny nie strajkują, nie żądają odpraw ani żadnych podobnych
    "praw". Takie właśnie prawo pracy powoduje, że hipermarkety wyprą z rynku
    małe sklepy. Zwolnienie jedej ekspedientki to dla hipermarketu pikuś, a dla
    małego sklepu - trzęsienie ziemi. Gdy prawo pracy układają związkowcy z
    państwowych zakładów, do których dopłaca całe społeczeństwo, to pracodawcy
    muszą ograniczać zatrudnienie i automatyzować produkcję, a tego małe firmy
    nie wytrzymają.

    --
    Jag

  • 128. Data: 2002-05-11 13:06:23
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał

    : >
    : > I tak być powinno!!! Gdy liczył się człowiek, były puste półki i ogromna
    : > bieda. Dzisiaj największy biedak żyje na poziomie dawnego przeciętnego
    : > robotnika.
    : >
    :
    : W porównaniu z Sudanem w Polsce nawet ci, co grzebią w śmietnikach, to
    : ludzie majętni i dobrze odżywieni. Niewiele jednak z tego wynika,

    Wręcz przeciwnie. Wynika z tego, że należy oddzielić biznes od pomocy
    społecznej. Jeżeli pragniesz mieć dobrobyt w swoim kraju, to nie powinieneś
    mieszać tych dwóch rzeczy.

    --
    Jag

  • 129. Data: 2002-05-11 22:38:13
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Jag napisał:
> [...]
    >
    > Wręcz przeciwnie. Wynika z tego, że należy oddzielić biznes od pomocy
    > społecznej. Jeżeli pragniesz mieć dobrobyt w swoim kraju, to nie powinieneś

    Napiszę inaczej: fakt, że codziennie mogę jeść pizzę i mam w domu kilka
    telewizorów nie wynika z socjalizmu, kapitalizmu czy innej formy
    zorganizowania Państwa. Wynika z rozwoju ogólnie pojętego. To, że kiedyś
    było gorzej, lub, że gdzie indziej jest gorzej, nie jest argumentem w
    sporze jak bardzo szcześliwi są pracownicy najemni.

    Dogbert

  • 130. Data: 2002-05-11 23:26:14
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "No Name" <v...@w...pl> wrote in message

    > Napiszę inaczej: fakt, że codziennie mogę jeść pizzę i mam w domu kilka
    > telewizorów nie wynika z socjalizmu, kapitalizmu czy innej formy
    > zorganizowania Państwa. Wynika z rozwoju ogólnie pojętego.

    A mi sie wydawalo ze z wydajnosci pracy??
    A moze sie myle??