PracaGrupypl.praca.dyskusje › GC - praca w München

  • 1. Data: 2002-05-08 13:54:26
    Temat: GC - praca w München
    Od: "Leszek Polak" <l...@e...de>

    Czesc wszystkim,

    jestem software engineer (GC) w München, tak sie sklada ze
    moja firma potrzebuje dwoch naprawde dobrych hardware engineer-ow.

    Gosc taki musi znac projektowanie (schematics) plyt glownych PC
    na platformie Intel, magistrale PCI, AGP, ISA, LPC, I2C ........
    pamieci SDRAM, DDR, (np. przelaczanie bankow -> EEPROM configuration) ..
    itd.

    Do tego dojdzie tez projektowanie pereferiow - np. LCD displaye,
    power supply, CAN-Bus boards, custom controller boards, itd.

    Wazny jest VHDL (AHDL), microcontrollery no i rzecz najwazniejsza
    - supervisioring PCB, uruchamianie, diagostyka i testowanie -> plytka
    musi "furczec" na 1000%!

    Wyzsze studia to podstawa, angielski bardzo dobrze (fluent), niemiecki nie
    jest
    pozadany (ale dobrze chociaz troszke znac).

    Jak jest ktos zainteresowany -> wiadomosc na priva.

    Trzymajcie sie,
    Leszek

  • 2. Data: 2002-05-09 15:51:56
    Temat: Re: GC - praca w München