PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Programista - Software Engineer - Developer - C#, .NET, WPF

  • 1. Data: 2015-10-06 12:54:38
    Temat: Kraków => Programista - Software Engineer - Developer - C#, .NET, WPF
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla Naszego Klienta, jednej z największych firm medialnych w Polsce,
    szukamy osób na stanowisko

    *****
    ***** Programista - Software Engineer - Developer - C#, .NET, WPF, WCF,
    *****
    ***** miejsce pracy: Kraków
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Modyfikacja i tworzenie kluczowych systemów wspierających
    działanie firmy
    * Projektowanie i implementacja rozwiązań,
    * Zapewnienie poprawności działania systemu w oparciu o zasady
    bezpieczeństwa i standardy firmy,
    * Praca w zespole projektowym złożonym z pracowników o różnych
    specjalizacjach
    * Szacowanie czasochłonności i kosztu tworzonych rozwiązań
    informatycznych
    * Współpraca z analitykami biznesowymi przy tworzeniu projektów
    aplikacji

    ***** Oczekiwania:

    * Umiejętność programowania w języku C#,
    * Dobrej znajomości .Net Framework,
    * Znajomość WPF, WCF, Linq,
    * Znajomości języka T-SQL na poziomie tworzenia zapytań, procedur
    wbudowanych oraz podstawowej administracji bazami - MS-SQL Server
    * Sumienność, terminowość,
    * Zdolność analitycznego myślenia,
    * Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
    * Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń,

    ***** Mile widziane:

    * Znajomość technologii web services
    * Znajomość XML, WSDL, XSLT

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne - konkurencyjne wynagrodzenie
    * Forma umowy - kontrakt (preferowane osoby zainteresowane długą
    współpracą)

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/6580-6ec2bdbde606a7e61669
    77e242d.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=2a0e87809cf9566f54a906414a5ab5a9