PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koszty uzyskania - PILNE !!!!

  • 21. Data: 2002-04-26 20:28:30
    Temat: Re: Koszty uzyskania - PILNE !!!!
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Apr 2002, Magdalena Woloszyk wrote:
    [...]
    >+ Gotfrydzie nie bądź gołosłowny - podaj przepis.
    >+ Bo wychodzi że pare lat łamałam prawo, mieszkając w domu "w budowie" i bedąc
    >+ zameldowana w starym mieszkaniu. W domu nie mogłam sie zameldowac, bo nie
    >+ było odbioru, a nie było, bo był niewykończony.

    Zabiłaś mi ćwieka... Przepis powinien być w tym samym miejscu
    gdzie są regulacje meldunku w ogóle: jak się oń przewrócę
    to spróbuję zeznać co i jak ;) (a Gwidon na *.prawo
    pewnie rzuciłby z głowy - IMO FUT na *.praca.* nie jest
    najszczęśliwszy ! No i nie czytam, wszystkiego się nie da :()

    >+ I jeszcze mieszkałam w wynajęntym mieszkaniu bez zameldowania - właściciel
    >+ nie zgadzał sie na meldunek, nawet czasowy,
    >+ Takie sytuacje spotykaja w życiu co druga osobę. Naród przestepców??

    Absolutnie nie.
    To jest AFAIK tylko wykroczenie ;) !

    >+ A kiedy obejrzysz sobie druk NIP, zobaczysz tam rubrykę "adres zameldowania"
    >+ oraz "adres zamieszkania, jezeli jest inny niz adres zameldowania".
    >+ US podstepnie wyciąga od nas informacje o popełnionych wykroczeniach??

    Tak :) ! Jesteśmy krajem praworządnym (chyba), nie ? Więc urząd
    nie wykorzysta informacji poza kompetencjami -:O
    <comparison mode>
    AFAIK - przynajmniej do niedawna, nie wiem czy nadal [UE!]
    w Niemczech można było/należało wliczyć *lapówkę* w KUP;
    US [ichni] sprawdzał czy biorca zapłacił podatek od przychodu
    - i tyle; *tajne* - zakaz informowania policji !
    A u nas ludziska się Spisu Powszechnego boją...

    Pozdrowienia, Gotfryd