PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konsultant ds. Obsługi Klienta w salonie firmowym IDEA - pytanie

  • 1. Data: 2005-05-05 23:18:58
    Temat: Konsultant ds. Obsługi Klienta w salonie firmowym IDEA - pytanie
    Od: "Err0rek" <dll.0x00f38ac3h.error.in.brainNONONONOSPAMTOWYRZUĆ@gazeta.pl>

    Witam, zastanawiam się czy wysyłać aplikację na takie ogłoszenie:
    http://www.idea.pl/portal/map/map/work_offers?id_job
    _offer=212202 ,
    jak myślicie ile można tam zarobić, i jak by to wyglądało z ewnetualnym
    awansem ?

    Jak myślicie czy facet lat 25 , wyższe magisterskie, ponad rok
    doświadczenia w obsłudzie klientów TPSA ma szanse na taką prace?

    Podobne ogłoszenie znalazłem w Erze, z tym ze podejrzewam ze zarobki
    są podobne wiec juz nie daje linka ;)

    Pozdrawiam
    Err0rek

  • 2. Data: 2005-05-06 05:42:49
    Od: h4sky <u...@d...ru>

    znajomy pracuje na takim stanowisku w EraGSM (autoryzowany punkt)

    Wyciaga niewiele ponad 1200netto (miasto do 100tys mieszkancow, srednie
    bezrobocie).

    Wyplata jest uzalezniona od ilosci umow/aneksow jakie podpisujesz na
    miesiac. Jest pewne minimum umow - powyzej ktorego mozesz liczyc na
    lepsza place.

    Z awansem - jesli chodzi o autoryzowane punkty GSM - jest ciezko, gdyz
    one sa prowadzone przez prywatnych przedsiebiorcow.

    Jak jest z salonami firmowymi - nie mam pojecia, moze jest jakas
    drabinka po ktorej mozna sie w przyszlosci wspiac.

  • 3. Data: 2005-05-06 07:53:15
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

> [...]
    _offer=212202 ,
    > jak myślicie ile można tam zarobić, i jak by to wyglądało z ewnetualnym
    Mozesz wysłać. Co do awansów to w salonie firmowym z czasem ew. mozesz
    awansowac np. na kierownika salonu (tzn w zwykłym salonie tez) albo na szefa
    Obsługi Posprzedażowej.

    > Jak myślicie czy facet lat 25 , wyższe magisterskie, ponad rok
    > doświadczenia w obsłudzie klientów TPSA ma szanse na taką prace?
    Masz szanse i to duze. Tym bardziej ze pracowales w Telepsie. Chociaz
    znajomy który miał pod sobą firmówki jendego z operatorów, absolutnie nie
    chciał nikgo z doswiadczeniewm w Telepsie - mówił ze mają złe nawyki.

  • 4. Data: 2005-05-09 12:34:25
    Od: "YamUasica" <s...@T...net.pl>

    > Witam, zastanawiam się czy wysyłać aplikację na takie ogłoszenie:
    > http://www.idea.pl/portal/map/map/work_offers?id_job
    _offer=212202 ,

    orientujesz sie z kiedy jest to ogloszenie...?

    --
    pozdrawiam
    yam

    i Ty możesz pomóc: www.pawel.net.pl

    s i d [ n a ] s i d . n e t . p l
    skype: ianconnor

  • 5. Data: 2005-05-11 00:28:08
    Od: "Err0rek" <dll.0x00f38ac3h.error.in.brainNONONONOSPAMTOWYRZUĆ@gazeta.pl>

    > orientujesz sie z kiedy jest to ogloszenie...?

    to samo ogłoszenie jest u nas na stronkach w intranecie w TP,
    z tym ze jest tam podane, ze termin zgłoszeń jest do 26 maja.
    pzdr