PracaGrupypl.praca.dyskusje › projektanci www, graficy

  • 1. Data: 2003-05-22 12:25:19
    Temat: projektanci www, graficy
    Od: "Andrzej Romańczuk" <b...@r...com.pl>

    Witam.
    Zastanawia mnie jedno, czy żeczywiście jest tyle roboty dla grafików
    komputerowych, projektantów stron www.
    Widzę masę ogłoszeń, że ktoś kogoś takiego zatrudni, praca zdalna itp. itd.
    Czy można na tym konkretnie zarobić ?

    Andrzej

  • 2. Data: 2003-05-22 12:32:19
    Temat: Re: projektanci www, graficy
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej Romańczuk" <b...@r...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > komputerowych, projektantów stron www.
    > Widzę masę ogłoszeń, że ktoś kogoś takiego zatrudni, praca zdalna itp.

    mozna... i jest to trudne [taka mania nie placenia... ;(]

    a pelno jest ogloszen... zupelnie nie wiarygodnych - konczących sie na
    oszukaniu pracującego

  • 3. Data: 2003-05-22 12:50:35
    Od: "Andrzej Romańczuk" <b...@r...com.pl>

    a to nie ładnie :(

  • 4. Data: 2003-05-22 14:03:54
    Od: "kazoo" <e...@i...pl>

    Ogloszen jest sporo ale mi jakos nie odpisuja:_)))

  • 5. Data: 2003-05-22 15:44:31
    Od: Kuroi Bonza <bonza@{bleble}wp.pl>

    Andrzej Romańczuk wrote:

> [...]
    > Widzę masę ogłoszeń, że ktoś kogoś takiego zatrudni, praca zdalna
    > itp. itd. Czy można na tym konkretnie zarobić ?
    Trudno konkretnie zarobic. Poniewaz ogloszen jest duzo i odpowiedzi
    jeszcze wiecej, zleceniodawcy moga malo placic. Dodatkowo webmaster
    musi sie pilnowac, aby cokolwiek dostac. Multum jest zleceniodawcow
    nieuczciwych i trzeba wiedziec jak sobie z nimi radzic / jak sie
    zabezpieczyc...

    --
    Dariusz
    pager 0642299084

  • 6. Data: 2003-05-24 18:11:03
    Od: j...@o...pl

> [...]
    > musi sie pilnowac, aby cokolwiek dostac. Multum jest zleceniodawcow
    > nieuczciwych i trzeba wiedziec jak sobie z nimi radzic / jak sie
    Tak, praca zdalna niestyty w większości przypadków, jest nie wiarygodna, to
    znaczy że pełno mamy tu cwaniaczków szukających jelenia, nie reprezentujących
    firmy, korporacji często pod adresami wp, onet czy op.
    Pracy jest dużo ale ma moje maile z propozycją współpracy odpowiada powiedzmy
    30%, a do konkretnych realizacji dochodzi z 5% internetowych klientów.
    A i tu nie jesteś pewien czy nie zostanisz zrobiony w konia.
    Jac