PracaGrupypl.praca.dyskusjeKonkurs "Wizjonerzy..." - co dalej ? › Konkurs "Wizjonerzy..." - co dalej ?
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Konkurs "Wizjonerzy..." - co dalej ?
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Date: 8 Feb 2003 13:43:26 +0100

    Witajcie,

    Bylo to jeszcze chyba w listopadzie, gdy przeczytalem o konkursie
    "Wizjonerzy poszukiwani" zorganizowanym przez Polkomtel S.A. we
    wspolpracy z IBM Polska. Konkurs zywo mnie zainteresowal - wciaz wymyslam
    nowe rzeczy i usprawnienia :-) Na potrzeby konkursu wymyslilem cos, co
    mialo nawet rece i nogi. Moj projekt byl odpowiedzia na pewne aktualne
    trendy na rynku telefonii komorkowej, ktore w duzym stopniu udalo mi sie
    przewidziec. Nie wymyslilem nic nowego (co moznaby opatentowac, czy cos
    co byloby nowinka techniczna) - wskazalem raczej sposob na znaczna
    poprawe efektywnosci przy zastosowaniu juz istniejacych i uzywanych
    technologii. Cos, czym dodatkowo moznaby uzupelnic strategie firmy, aby
    lepiej zwiazac klientow. Nie bede sie wdawal w szczegoly, chociaz zapewne
    Ameryki nie odkrylem :-)))

    Swoje zgloszenie wyslalem na poczatku grudnia 2002, niestety nie
    zalapalem sie do drugiego etapu :-( Zastanawiam sie nad tym, czy nie
    zainteresowac pomyslem pozostalych operatorow... W koncu jest to cos, co
    potencjalnie i przy spelnieniu kilku warunkow moze pomoc im uzyskac
    przewage nad konkurencja. Pojawiaja sie tutaj dwa problemy :

    1.) nie znam dobrze tej branzy, a chcialbym sie dowiedziec kogo w
    strukturach operatorow zainteresowac projektem ? czlonka zarzadu
    odpowiedzialnego za strategie ? :-)
    2.) pomysl jest na tyle malo unikatowy, ze przedstawiajac go komukolwiek,
    nie moge w zaden sposob zabezpieczyc sie, by ten ktos nie wprowadzil
    go (lub jego czesci) w zycie bez mojego udzialu czy bez mojej wiedzy.

    Sugestie beda mile widziane.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    P.S. Obsluga konkursu od strony Plusa bardzo mnie zniesmaczyla - nie
    odpowiadali na zadne maile itd.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.