PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec umowy ..

  • 11. Data: 2009-12-27 18:27:11
    Temat: Re: Koniec umowy ..
    Od: GFusion <b...@o...pl>

    4przemo77 pisze:
    > Użytkownik "Marynarz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Co do urlopu to ja wlasnie siedzialbym cicho i nic sam nie wspominal, bo
    > jezeli konczy sie wspolpraca pomiedzy stronami to za niewykorzystany urlop
    > nalezy sie ekwiwalent, a jest to calkiem konkretna kasiorka

    biorac pod uwage, ze szef ma fanaberie i np. moze mi pensji nie
    wyplacic, bo wg jego mniemania inwenture trzeba zrobic i manko
    pokryc... wiec pewnie sie z nim po sadach bede bujac

    //GF

  • 12. Data: 2009-12-27 18:59:00
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 26 Dec 2009 15:12:24 +0100, Jackare napisał(a):
    /..../
    > Jeżeli gość zniknąłby z dnia na dzień nie mówiąc ani "do widzenia" ani
    > "pocałujcie mnie w dupę" pomyslałbym sobie że to zwykły dupek. Nic
    > więcej bo szkoda czasu.

    TY byłbyś dupkiem bo wystawiasz gościa na grafik nie sprawdzając nawet,
    czy pracuje.
    > Dlaczego wszyscy uważają że kontakt ma być podejmowany tylko przez
    > pracodawcę? Czy przedłużenie umowy nie leży też w interesie pracownika ?

    Nie.

    > Czy tylko jedna strona umowy jest inicjatywna? Zmiana daty to zazwyczaj
    > okres zamieszania w biurokracji. Ludzie są na urlopach, świętują. Ci z
    > kadr też. Zdarzają się potknięcia, ale pracownik zdaje sie też ma głos w
    > sprawach dotyczących jego intetesów ...

    Jakby chciał pracować to by się może i zgłosił. 2. Bo zatrudnianie
    bezumowowe to może być dla pracodawcy problem. 3. Jakie są obowiązki
    pracodawcy w dziedzinie umowy?
    4. Niechby zatrudnił gościa bezterminowo nie miałby problemu z urlopami
    kadr.

  • 13. Data: 2009-12-27 22:55:08
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 26 Gru, 15:12, "Jackare" <j...@s...de.uk.pl> wrote:

> [...]
    > Zdarzają się potknięcia, ale pracownik zdaje sie też ma głos w sprawach

    W tym przypadku jak widac przedluzenie umowy nie lezy. Wiec
    podejmowanie prob kontaktu z jego strony jest bezsensu. Jasne, mozna w
    ostatni dzien pracy rzucic szefowi "no to na razie fajnie sie
    pracowalo dbrz ze juz mnie tu nie ma".
    Ale to pracodawca powinien wychodzic z incjatywa. To on cce zeby
    pracownik przyszedl do pracy, a jesli chce to powinien przedstawic
    pewne warunki wspolpracy. Jezeli zapomnial bo ma balagan w papierach
    to moze od roku nie placic ZUS-u. Przeciez ma burdel w papierach i nie
    wie ktorym pracownikom trzeba placic bo so oficjalnie a ktorzy na
    czarno przychodza dorobic.

    Sam mialem przypadek ze odchodzilem z firmy, na "dowidzenia" krotka
    rozmowa z szefem bla bla bla. Swiadectwa pracy nie dostalem do dzis a
    minal rok. I kto tu ma byc poukladany?

  • 14. Data: 2009-12-28 08:54:44
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb" <s...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hh8apk$v0$1@achot.icm.edu.pl...

    > Nie.

    Skoro nie, to nie ma tematu....
    --
    Jackare

  • 15. Data: 2009-12-28 09:57:43
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    k.googlegroups.com...
    > Ale to pracodawca powinien wychodzic z incjatywa.

    Dlaczego?

  • 16. Data: 2009-12-28 11:03:10
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    W dniu 2009-12-28 10:57, andreas pisze:
    > Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    k.googlegroups.com...

    > Dlaczego?

    Bo to jego cyrk i jego małpy. On decyduje która małpa mu potrzebna do
    tego cyrku. Jeśli głupi i nie wie to szkoda czasu pracować w takiej
    firmie. Jeśli mu małpa nie jest potrzebna nie musi się tłumaczyć dlaczego.

    Ja nie widzę nic złego jednak w tym aby po prostu zapytać czy będzie
    przedłużona umowa czy nie.