PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec bezrobocia? › Re: Koniec bezrobocia?
    From: Traper <t...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Koniec bezrobocia?
    Date: Mon, 08 Nov 2004 22:49:28 +0100

    Pewnego pięknego dnia: Fri, 5 Nov 2004 17:56:53 +0100,
    osoba :"Greg" <o...@o...op.pl> napisał(a):

    >Nie wiem czy to postrzeganie selektywne, ale mam wrażenie, że ostatnio na
    >grupie mniej postów z pytaniami jak szukać pracy, czy w ogóle możliwym jest
    >jej znalezienie itp. Jakby więcej dylematów typu za ile pracować, czy
    >szukać czegoś innego, jak się szybko zwolnić... Też to zauważyliście? Jeśli
    >tak to z czego to Waszym zdaniem wynika? Ludzie już są zmęczeni skarżeniem
    >się na zły los (jest to możliwe?), czy faktycznie jest lepiej?

    Witam,

    Też mi sie wydaje ze sytuacja zmienia sie na lepsze bo rok czy dwa jak
    szukałem pracy dodatek "praca" w GW miał ok 30 stron, a dzis
    zauważyłem ze dodatek ten ma ok 40 (katowice).
    NIestety jakość sie nie zmieniła - potrzebni głównie przedstawiciele
    handlowi...

    Pozdrawiam

    Traper.