PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...

  • 111. Data: 2006-09-20 13:13:04
    Temat: Re: O kosztach zycia, bylo: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Nixe napisał(a):

    > Żartujesz teraz ? Przejdź się po sklepach, pogoogluj sobie trochę, zrób
    > odpowiednią analizę cen i będziesz miał odpowiedź. Ja nie mam czasu na
    > wyszukiwanie i podawanie Ci konkretnych produtków i ich cen. Piszę jedynie o
    > ogólnym zjawisku, które istnieje, czy tego chcesz czy nie.

    Z moich analiz wynika, że ceny wydają się ujednolicać - oczywiście po
    odjęciu skrajności. Być może to także problem różnicującej nas optyki.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 112. Data: 2006-09-20 15:38:05
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 19 Sep 2006 23:08:46 -0700, "M...@g...bla.bla.com"
    <M...@g...com> wklepał(-a):

    >ech... a myslisz, ze co robie? dokladnie sprawdzam ceny:P natomiast
    >ograniczenia miesa i wedlin w ogole nie wchodzi w gre, i ja i moj
    >malzonek jestesmy mocno miesozerni:P

    Aha, zapomniałem jeszcze o jednej ważnej rzeczy. Samo sprawdzanie cen nie
    wystarcza - czasem trzeba zdecydować o niekupowaniu danego produktu. :P

  • 113. Data: 2006-09-20 15:40:29
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Sep 2006 09:46:26 +0200, robbi <r...@n...frompoznan.com>
    wklepał(-a):

    >A final jak w "Wielkim Zarciu" ;D

    No, to jeszcze tylko czekoladkę miętową, cieniutką jak opłatek. :D

  • 114. Data: 2006-09-20 15:47:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Sep 2006 10:37:41 +0200, robbi <r...@n...frompoznan.com>
    wklepał(-a):

    >Noo to powiem ze macie tam super ceny.
    >Ostanio za dobry obiad dla 3 osob placilismy okolo 120 zl
    >Wychodzi na to ze w Gdyni za ta kwote najadloby sie 12 osob - wiec z
    >gory prosze o namiary - jak odwiedze 3miasto to sie przyda.
    >A knjapa w ktorej jedlismy nie jest jakas super eksuluzywna choc
    >znajduje sie na Starym Rynku w Poznaniu. W Siouxie (taki sphinx tylko
    >troszke inny ;D) koszt zamykalby sie w granicy 90 zl.

    To jakaś ściema z tym obiadem za 40 zł na 4 osoby. :) To nawet w Sphinxie danie
    "obiadowe" kosztuje ok. 20 zł. Nawet w najtańszym (ale dobrym) lokalu w centrum
    Poznania na 4 osoby to by wyszło przynajmniej 50 zł, a nie byłoby to nic
    wyszukanego.

    No chyba, że knajpa oznacza jadłodajnia czy bar mleczny.

  • 115. Data: 2006-09-20 16:24:52
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Nixe [Wed, 20 Sep 2006 14:44:23 +0200]:

    > Jestem pod głębokim wrażeniem, że wiesz lepiej od innych,
    > co komu smakuje.

    Jestem pod głębokim wrażeniem udzialania odpowiedzi bez czytania
    tego na co się odpowiada ;) Tam nie pisze "lepiej/gorzej" tylko
    po prostu "inaczej".

    I inaczej jest zwyczajnie faktem, to że ktoś ma coś z kubkami
    smakowymi i tego nie rozróżnia, nie znaczy że de facto smakuje
    tak samo. Tak jak czyjś daltonizm nie likwiduje kolorów.

    Kira

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want

  • 116. Data: 2006-09-20 16:28:05
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Nixe [Wed, 20 Sep 2006 14:40:54 +0200]:

    > Tyle tylko, że przyjemności z jedzenia nie implikuje kwota
    > na rachunku z zakupów.

    Nie, ale za to przyjemność z jedzenia implikuje kwotę na rachunku
    zazwyczaj. Niestety, jak coś lepszej jakości, bez tony E123 tudzież
    innych świństw, to przeważnie sporo droższe jest.

    > Między skrajnościami są naprawdę wielkie pokłady normalności.

    Kwestia definicji normalności... Słoik tanich gotowych klopsików
    można za 3zł kupić - ale taki sam wielkościowo słoik klopsików bez
    E-świństw i innej chemii to już koło 10zł kosztuje. Tanie płatki
    kukurydziane za 2zł widziałam, ale jadalne to już koło 5zł. Itp...

    Kira

  • 117. Data: 2006-09-20 16:28:34
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: blondi [20 Sep 2006 01:29:57 -0700]:

    > To sie nazywa ewolucja. Jednostki za glupie lub za slabe,
    > zeby przezyc odpadaja... Coraz bardziej wydaje mi sie, ze
    > to jedyne sluszne podejscie do sprawy.

    A ja tam cywilizację lubię.

    Kira

  • 118. Data: 2006-09-20 16:29:31
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: blondi [20 Sep 2006 02:14:15 -0700]:

    > W ciagu kilku lat przy zyciu zostalyby tylko osoby, na ktorych
    > umiejetnosci jest popyt lub tacy, ktorzy w kazdej sytuacji spadna
    > na 4 lapy. Geny jednych i drugich sa w cenie :)))

    Znaczy sugerujesz, że trafienie w wybór 'rynkowego' zawodu
    zależy od genów? Nie za daleko posunięta teoria?... ;)

    Kira

  • 119. Data: 2006-09-20 16:30:18
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: robbi [Wed, 20 Sep 2006 09:46:26 +0200]:

    > A final jak w "Wielkim Zarciu" ;D

    Jak mówiłam od ładnych paru lat trzyma mi się 50kg, więc
    chyba mi to żarcie nieszczególnie szkodzi jednak ;)

    Kira

  • 120. Data: 2006-09-20 16:33:10
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: robbi [Wed, 20 Sep 2006 10:37:41 +0200]:

    > Noo to powiem ze macie tam super ceny.
    > Ostanio za dobry obiad dla 3 osob placilismy okolo 120 zl

    Potwierdzam... Ja z Zielonej Góry, ale obiad dla 4 osób za
    kwotę 40zł wyobrażam sobie tylko w "Turyście" czy innym tam
    dofinansowywanym barze mlecznym. I tam faktycznie, pi razy
    oko tak wychodzi, po 10 na łebka.

    W normalnej restauracji zakładam, że żeby się w tej kwocie
    zmieścić, musiałabym się najeść 4 pierogami albo zestawem
    surówek czy czymś w tym rodzaju. Nieszczególnie się tym
    jednak najjem, więc kwota wydaje mi się lekko przesadzona.

    Kira