PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolega z pracy › Kolega z pracy
    From: Pajączek <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Kolega z pracy
    Date: Wed, 24 Nov 2004 17:04:15 +0100

    Witam
    Może trochę nie ta grupa.
    Pracuję w dziale z kolegą, który w następujący sposób naprawia moje
    pomyłki: po wyłapaniu mojego błędu idzie z tym do szefa/kierowniczki i z
    pytaniem "Co ja mam teraz z tym zrobić? Bo kolega się chyba pomylił".
    Kilka razy już rozmawialiśmy na ten temat i prosiłem go by gdy wyłapie mój
    błąd, powiedział mi o tym, a nie leciał z tym do szefa, bo to są błędy,
    które bardzo łatwo naprawić. On mówi:ok, ok nie ma problemu, po czym robi
    to samo. Praca nasza ma taki charakter, że takie pomyłki się zdarzają dość
    często mi i jemu i są drobne. Tylko ja jak wyłapię jego kwasa, to mu o tym
    mówię i on to szybko naprawia i jest spokój. Gdy ja walnę byka, on
    powiadamia szefa i mam setki pytań, dociekań i wychodzę na niesumiennego.
    Poza tym gość jest w porządku, a tłumaczy się, że chciałby, żeby wszystko
    było jak najlepiej.Nie wiem czy pali głupa, czy rzeczywiście tak myśli.
    Myślałem żeby robić tak samo jak on, ale jakoś nie mogę, mam taki
    charakter, że nie mógłbym kogoś podkablować (jak by tego nie nazwać).
    Macie jakiś sposób na niego?

    pozdr