PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kodeks pracy pozmianach

  • 1. Data: 2003-02-13 07:21:07
    Temat: Kodeks pracy pozmianach
    Od: "JLR" <j...@w...pl>

    Drodzy grupowicze
    poszukuję internetowego kodeksu pracy po nowelizacji, jeżeli ktos zna adres
    dobrej strony bedę wdzięczna. A gdyby tak jeszczez rozporządzeniami
    wykonawczymi i z komentarzem - no nie tu juz chyba przesadziłam z
    wymaganiami.
    Pozdrawiam Joanna

  • 2. Data: 2003-02-13 07:29:19
    Temat: Re: Kodeks pracy pozmianach
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    np tu : http://www.kodeks.wirt.pl/ masz uaktualniony nowy kodeks

  • 3. Data: 2003-02-13 10:50:11
    Temat: Odp: Kodeks pracy pozmianach
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik JLR <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2fh1k$k1a$...@a...news.tpi.pl...

    > poszukuję internetowego kodeksu pracy po nowelizacji, jeżeli ktos zna
    adres
    > dobrej strony bedę wdzięczna.

    Tych dobrych stron kodeksu pracy to ze świeczką by szukać :-)))

    Rafał