PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kodeks Pracy

  • 1. Data: 2004-10-05 09:48:08
    Temat: Kodeks Pracy
    Od: "bezrobotny" <A...@g...pl>

    czy w internecie mozna gdzieś znaleść ogólnodostępny
    Kodeks Pracy? interesuje mnie jeden artykuł, a może ktoś
    ma i mógłby mi "przepisać" i podesłać majlem?

  • 2. Data: 2004-10-05 09:56:27
    Temat: Re: Kodeks Pracy
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bezrobotny" <A...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy w internecie mozna gdzieś znaleść ogólnodostępny
    > Kodeks Pracy? interesuje mnie jeden artykuł, a może ktoś
    > ma i mógłby mi "przepisać" i podesłać majlem?

    Nie, w internecie nie mozna znalezc kodeksu pracy.
    Musisz isc do ksiegarni i kupic sobie wydanie ksiazkowe.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 3. Data: 2004-10-05 10:17:55
    Od: "NosferX" <n...@i...pl>

    Kodeks jest w necie tylko wystarczy poszukac...np.
    http://www.praca.interia.pl/kodeks

    -=NosferX=-
    GG:1165280
    n...@i...pl | n...@t...net.pl

  • 4. Data: 2004-10-05 10:54:18
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 5 Oct 2004 11:48:08 +0200, "bezrobotny"
    <A...@g...pl> zakodował:

    >czy w internecie mozna gdzieś znaleść ogólnodostępny
    >Kodeks Pracy?

    Można.
    Np. na google.pl czy sejm.gov.pl
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded