PracaGrupypl.praca.dyskusje › Herbalive - prosze o opinie

  • 1. Data: 2004-10-05 08:42:19
    Temat: Herbalive - prosze o opinie
    Od: "Drakoo" <d...@w...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów !

    Kolega chce wspólpracowac z firma Herbalive , ja osobiscie nie bardzo ufam
    takim "sieciowym firmom". Czy ktos mial jakies doswiadczenia z w/w ?
    Prosze o podzielenie sie doswiadczeniami.
    Z góry dziekuje.

    --
    __% Drakoo %_GG%_5_2_2_8_4_0_2 __
    __%Sebastian Wiszkarów%__Sz -..Eee.. - n __

  • 2. Data: 2004-10-05 17:41:32
    Temat: Re: Herbalive - prosze o opinie
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 05 paź 2004 w liście [news:cjtmoa$9m0$1@inews.gazeta.pl] Drakoo
    [d...@w...pl] napisał(a):

> [...]
    > bardzo ufam takim "sieciowym firmom". Czy ktos mial jakies
    > doswiadczenia z w/w ? Prosze o podzielenie sie doswiadczeniami.

    W skrócie: oszuści i piramida MLM. Poczytaj archiwum.

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

  • 3. Data: 2004-10-05 20:34:17
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 10/5/2004 7:41 PM, Rafał Wawrzycki wrote:

    > W skrócie: oszuści i piramida MLM. Poczytaj archiwum.

    Nie przesadzasz? Owszem, MLM, ale nie sądzę, żeby oszukiwali w jakiś
    szczególny sposób. W skrócie każdy system MLM (w tym Herbalife) polega
    na tym, że są dwa sposoby zarabiania:
    - sprzedajesz towar, zarabiasz marżę;
    - wciągasz innych, aby sprzedawali, dostajesz procent od ich obrotu.

    Jeśli więc masz klientów na towar oferowany przez MLM, to sprawa jest
    prosta: kupujesz taniej, sprzedajesz drożej, zarabiasz. Co prawda
    niewielu (chyba) wierzy jeszcze w cudowne własności produktów
    sprzedawanych przez Herbalife, ale może znasz jakąś niszę, gdzie znajdą
    się klienci.
    Plusem są niewielkie inwestycje początkowe i związane z tym straty,
    jeśli nic się nie uda sprzedać - zazwyczaj firma żąda tylko
    kilkudziesięciu złotych wpisowego, ewentualnie zakupienia jakiegoś
    początkowego pakietu produktów. W ten sposób MLM zarabia chociaż tyle na
    każdym wchodzącym do sieci.

    Jeśli nie masz klientów ani pomysłu, jak ich znaleźć, tylko nastawiasz
    się na wciąganie znajomych na dystrybutorów do "swojej piramidki" to
    zapomnij o tym:
    - ludzie, którzy świadomie chcieli mieć coś wspólnego z MLM spróbowali
    już swoich sił,
    - niektórzy mogą dać się wciągnąć, bo ulegną Twojemu zapałowi, ale
    szanse na wygenerowanie przez nich jakichś zysków są znikome,
    - większość znajomych po prostu zacznie Cię unikać.

    Niektórzy twierdzą, że Herbalife oszukuje, twierdząc, że dzięki ich
    produktom można schudnąć czy poprawić stan zdrowia. Nie wiem, nie
    używałem. W archiwum grup pl.mics.dieta czy pl.rec.uroda na pewno
    znajdziesz dużo opinii na te tematy.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Niechże pan schowa swoją rozpaczliwą chustkę i przestanie wycierać nos

  • 4. Data: 2004-10-05 21:13:57
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 05 paź 2004 w liście [news:cjv0gq$qas$1@inews.gazeta.pl]
    Mariusz 'BB' Trojanowski [m...@a...in.sig] napisał(a):

    > Nie przesadzasz? Owszem, MLM, ale nie sądzę, żeby oszukiwali w
    > jakiś szczególny sposób.

    Rzeczywiście, oszukują w zwyczajny sposób, jak przystało na MLM ;)

> [...]
    > nie używałem. W archiwum grup pl.mics.dieta czy pl.rec.uroda na
    > pewno znajdziesz dużo opinii na te tematy.

    Przecież tu nie chodzi o produkt, który jest najmniej ważny w całej tej
    "sprzedaży". Herbalife, jak też i każdy prawie MLM, ma strukturę
    niezwykle podobną do sekty. Jakoś nie wspomniałeś też o praniu muzgu na
    ich spotkaniach, wykupywaniu starterów, itd.

    Zresztą, jak już napisałem, zajrzyjcie do archiwum grupy - swego czasu
    temat był dogłębnie zgłębiany :)

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

  • 5. Data: 2004-10-05 22:54:45
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 10/5/2004 11:13 PM, Rafał Wawrzycki wrote:

    > Rzeczywiście, oszukują w zwyczajny sposób, jak przystało na MLM ;)

    Myślę, że mylisz MLM z piramidkami typu "wyślij pierwszemu na liście 10
    zł, dopisz swój adres na końcu i roześlij do 10 znajomych". To nie to
    samo. Tu jest jakiś produkt, który jest sprzedawany.

> [...]
    > ich spotkaniach, wykupywaniu starterów, itd.
    >
    > Zresztą, jak już napisałem, zajrzyjcie do archiwum grupy - swego czasu

    Dobrze, podam Ci dwa sposoby, jak zarobić na (na przykład) Herbalife, a
    Ty mi powiedz, gdzie jest w/g Ciebie oszustwo czy pranie mÓzgu:
    1. Przyjeżdżam do zabitej dechami wsi (nazwijmy ją W.) na wakacje.
    Dowiaduję się, że wszyscy miejscowi koniecznie chcieliby kupić produkty
    Herbalife, bo (np) jak córka młynarza straciła cnotę u źródła to jadła
    potem Herbalife i jej odrosło. Ale nie chce cholera powiedzieć skąd to
    wzięła. Nieważny powód, ważne, że jest nisza rynkowa. Co robię? Jadę do
    najbliższego dystrybutora Herbalife, daję się zapisać, kupuję po cenie X
    zł/kg cały bagażnik produktów Herbalife, wracam do W., sprzedaję za
    2*X/kg. Czy zostałem oszukany? Ja tak nie uważam. Czy oszukałem
    klientów? Nie sądzę, kupili to, co chcieli, za cenę, którą zgodzili się
    zapłacić.

    2. Zrobiłem powyższy interes raz czy dwa, ale w końcu znudziło mi się
    jeżdżenie do W. z bagażnikiem prochów Herbalife i wtajemniczam w interes
    miejscowego organistę. Teraz on zaopatruje W. i zarabia na tym, a ja,
    zgodnie z zasadami MLM dostaję jakiś procent nie kiwając nawet palcem.
    Czy zostałem oszukany? Czy oszukałem organistę? Czy należymy do jakiejś
    sekty?

    Oczywiście, przypuszczam, że Herbalife nie mówi w swoich materiałach
    reklamowych całej prawdy o swoich produktach, ani o realnych szansach
    zysku z wejścia w ich system. Ale czy producent Coli pisze w reklamie,
    że od jego słodzonych napojów psują się zęby czy żołądek? Czy
    organizator lotto pisze, że matematyczna wartość oczekiwana wygranej to
    mniej niż połowa ceny kuponu? Tak samo Herbalife, pisze zapewne coś w
    rodzaju: "JEŚLI wciągniesz do swojej siatki tylko 10 dystrybutorów, a
    każdy z nich wciągnie następnych 10 (itd, itd), a każdy będzie
    sprzedawał tylko za 100 zł miesięcznie to zarobisz na tym XXX zł co
    miesiąc, zupełnie za darmo". Czy to prawda? Taka sama, jak w każdej
    innej reklamie. Każdy ma swój rozum i może z niego korzystać lub nie.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "To kwestia dwóch rubli i natchnienia. Skoro Lejzorek Rojtszwaniec nie

  • 6. Data: 2004-10-06 07:00:56
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 06 paź 2004 w liście [news:cjv8o7$pn1$1@inews.gazeta.pl]
> [...]

    > kiwając nawet palcem. Czy zostałem oszukany? Czy oszukałem
    > organistę? Czy należymy do jakiejś sekty?

    Chodziło mi o sposób werbowania jeleni, który, jakby tego nie ująć,
    polega na totalnej ściemie o doskonałości firmy i samych produktów.
    Roztaczana jest świetlana przyszłość w stylu: "poświęcisz dwie godziny
    dziennie - staniesz się milionerem". Jest to dosyć naiwne, ale zawsze
    się znajdą ludzie, którzy na to polecą. Nie każdy przecież jest na tyle
    oblatany, że zauważy że te ich piękne wizje są tylko socjotechniczną
    nowomową.
    ZTCW ludzie, którzy w tym siedzą i zarabiają, to po prostu cwaniaczki,
    którzy umieją wykorzystywać ludzi, w mniejszym lub większym stopniu. A
    zwykłym akwizytorom na dole piramidki pozostaje potem picie herbatek
    odchudzających, bo nikt tego nie chce kupic.

    Jest taka książka: "Amway" Jerzego Sławomira Maca, który opisuje w niej
    Amwaya i sposób postępowania ludzi tam pracujących. Polecam uwadze.

> [...]
    > zł miesięcznie to zarobisz na tym XXX zł co miesiąc, zupełnie za
    > darmo". Czy to prawda? Taka sama, jak w każdej innej reklamie.

    Ktoś kiedyś policzył (może w/w Sławomir Mac), że gdyby ten schemat był
    prawdziwy, to szybko by ludzi na świecie zabrakło.

    > Każdy ma swój rozum i może z niego korzystać lub nie.

    Oczywiście. Ale nie każdy ma materiał do wyprowadzania wniosków. Po co
    się przejechać osobiście, jak wielu zrobiło to przedtem? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki