PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie praca aby sie nie narobic a zarobic ?

  • 1. Data: 2004-10-04 21:05:11
    Temat: Gdzie praca aby sie nie narobic a zarobic ?
    Od: "NieRob" <b...@p...onet.pl>

    Gdzie szukac takiej pracy? Do kogo uderzyc zeby dostac po znajomosci?
    Inetresuja mnie jakies urzedy: miasta, gminy, powiatu, dzielnicy, skarbowe
    moze, jakies panstwowe firmy spolki miejskie, szpitale, pogotowia, fabryki albo
    cos...
    Chcialbym miec stala pensyjke, trzynastke, czternastke, fajny socjal i zeby
    roboty nie bylo za duzo: rano czas na kawe, czas na drugie sniadanie i zeby sie
    ludzie nie przypieprzali. Praca bez sobot, najlepiej od 7 do 15.
    Jestem informatykiem, ale moge robic tez co innego: jakies papiery przerzucac
    czy cos...
    Dostalem w dupe u poprzednich pracodawcow w "duzych projektach" i wypalilem sie
    psychicznie i fizycznie. Teraz szukam jakiegos spokojnego azylu zeby sie
    zadekowac i wypoczac jakis czas. Ludzie gdzie szukac? Pracuje tak ktos?

  • 2. Data: 2004-10-04 21:22:19
    Temat: Re: Gdzie praca aby sie nie narobic a zarobic ?
    Od: Sikoriusz I Wielki <m...@n...neostrada.pl>

    NieRob napisal dnia 2004-10-04 23:05:
> [...]
    > roboty nie bylo za duzo: rano czas na kawe, czas na drugie sniadanie i zeby sie
    > ludzie nie przypieprzali. Praca bez sobot, najlepiej od 7 do 15.

    Ponoć we Francji, Szwecji i innych socjalach ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2004-10-04 21:39:21
    Temat: Odp: Gdzie praca aby sie nie narobic a zarobic ?
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sikoriusz I Wielki <m...@n...neostrada.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:cjseus$avr$...@a...news.tpi.pl...

    > Ponoć we Francji, Szwecji i innych socjalach ;)

    a u nas panie tylko po plecach...

  • 4. Data: 2004-10-04 22:03:00
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 04 paź 2004 w liście
    [news:4247.000003b1.4161bb06@newsgate.onet.pl] NieRob
    [b...@p...onet.pl] napisał(a):

    > Do kogo uderzyc zeby dostac po znajomosci?

    Pewnie do znajomych, czyż nie?

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

  • 5. Data: 2004-10-05 04:49:08
    Od: "Immona" <n...@n...pl>

    "NieRob" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > psychicznie i fizycznie. Teraz szukam jakiegos spokojnego azylu zeby sie
    > zadekowac i wypoczac jakis czas. Ludzie gdzie szukac? Pracuje tak ktos?

    U kogo sie tak wypaliles? :o
    Moze nie trzeba tak radykalnie z tymi urzedami - sa firmy w Twojej branzy, w
    ktorych widuje po godzinach dosc zrelaksowanych ludzi.

    W urzedach i panstwowych firmach informatyk jest zwykle potrzebny tylko jako
    admin-serwisant. Przy nawet duzym wypaleniu troche mi trudno uwierzyc, zeby
    ktos, kto robil "w duzych projektach" czul sie usatysfakcjonowany
    adminowaniem w biurze lub "przerzucaniem papierow ". Zartujesz sobie z nas,
    kolego.

    I.

  • 6. Data: 2004-10-05 09:45:15
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    www.usc.gov.pl

  • 7. Data: 2004-10-05 15:36:22
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "NieRob" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > psychicznie i fizycznie. Teraz szukam jakiegos spokojnego azylu zeby sie
    > zadekowac i wypoczac jakis czas. Ludzie gdzie szukac? Pracuje tak ktos?

    Moze zostan ksiedzem? Fucha praktycznie panstwowa...

    Albo urzednikiem w quasi-spolecznej organizacji od zyciowych popaprancow.
    Przeciez dopoki jest kasa na walczenie z tym zagadnieniem bedzie co robic,
    bo na likwidacji problemu nikt nie zarobi.

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 8. Data: 2004-10-05 20:03:18
    Od: "Specyjal" <s...@o...pl>

> [...]

    > ludzie nie przypieprzali. Praca bez sobot, najlepiej od 7 do 15.
    > Jestem informatykiem, ale moge robic tez co innego: jakies papiery

    Zapisz się do SLD. Będziesz dyski zmieniał w MSZ.
    A nawet jak nie to to towarzysze coś znajdą.

  • 9. Data: 2004-10-05 21:26:11
    Od: "NieRob" <b...@p...onet.pl>

    Jestem zniesmaczony. Same odpowiedzi co najmniej sarkastyczne. Czy wszyscy
    cierpia na przerost ambicji? To co napisalem na swoj temat jest przeciez zwykla
    ekonomia: malo dac- duzo wziac. Nie chce pracowac aby pracowac- juz to
    przerabialem bez snu, prywatnego zycia, rodziny.
    Chce gdzies pojsc do pracy (tak PRZYJSC DO PRACY) posiedziec tam nieco i wziac
    za to kase, najlepiej jak najwieksza. Pytanie tylko gdzie najlepiej ? Moze ktos
    podpowie.
    Ambicja? Panie.... zadna tak juz tu nie mieszka...
    --
    NieRob

  • 10. Data: 2004-10-05 21:46:11
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 5 Oct 2004 23:26:11 +0200, NieRob <b...@p...onet.pl> napisał:

    > Chce gdzies pojsc do pracy (tak PRZYJSC DO PRACY) posiedziec tam nieco i
    > wziac
    > za to kase, najlepiej jak najwieksza.

    Nie ma tak lekko.
    W pracy w ktorej malo i nudnie robisz - bedziesz tak sie nudzil, ze 8
    godzin bedzie gorsze niz gdzie indziej 16. Po zaprawie z poprzedniej
    firmy, nie dasz rady funkcjonowac dlugo jako biurwa, czy inny obibok
    czekajacy na fajrant. Chyba, zebys przeszedl calkiem na prosta prace
    fizyczna, przy ktorej mozna wylaczyc umysl.

    Praca ciekawa, z wyzwaniami, bedzie cie tak absorbowac - ze sam nie
    zauwazysz, jak zaczniesz nie patrzac na zegarek zostawac po godzinach, aby
    cos skonczyc bo ci sie dobrze mysli.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##