PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kilkanaście ofert pracy

  • 1. Data: 2004-01-08 20:43:46
    Temat: Kilkanaście ofert pracy
    Od: "dawca" <m...@o...pl>

    Aaaaby coś zarobić...
    Biuro pracy...
    Chałupnicza czeka...
    Do akwizycji odkurzaczy...
    Ekskluzywny klub zatrudni ...
    Firma zatrudni atrakcyjną osobę z francuskim, angielskim i francuskim
    GRECJA zniwa
    Ha! Chciałbyś pracować? tylko nas po bezpłatnym szkoleniu!
    Klub zatrudni praktykantki
    Młodych, przystojnych ...
    Mechanika masażystę ...
    Od zaraz.
    Przyjmę gruz i ziemię.
    Roznoszenie ulotek, angielski
    Szukam pracy
    Taternika z grupą inwalidzką
    Umysłowa, w biurze, nic nie trzeba robić
    Zatrudnimy, biuro pośrednictwa pracy, koperta ze znaczkiem

  • 2. Data: 2004-01-09 11:01:05
    Temat: Re: Kilkanaście ofert pracy
    Od: motto <m...@o...pl>

    dawca w wiadmości <6...@n...onet.pl> napisał(a):

    > Aaaaby coś zarobić...
    > Biuro pracy...
    > Chałupnicza czeka...
    Norma tylko szkoda że na tym nie zarabiają Ci co wykonują chałupniczą. :)
    Ale to już było więc nie będę się powtarzał.

    > Do akwizycji odkurzaczy...
    Rainbow ?? Takie za 5k :) Ale brawo za ucziwość użyli słowa "akwizycja" nie
    określenia przedstawiciel handlowy :)

    > Ekskluzywny klub zatrudni ...
    Badania wymagane? Jakiś przedział wiekowy? Czy co?

    > Mechanika masażystę ...
    Hmmmm tego nie trybię :) Najwyraźniej jakaś pani potrzebuje...

    > Taternika z grupą inwalidzką
    No ochroniarzy też z grupą inwalidzką przyjmą, o to teraz jakaś taka norma
    :)

    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/

  • 3. Data: 2004-01-09 13:05:25
    Od: "Mi" <m...@p...onet.pl>

    "Osobę narodowości polskiej z biegłą znajomością języka polskiego"
    Chyba o takich trudno ;)

  • 4. Data: 2004-01-09 13:05:36
    Od: "Mi" <m...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2004-01-09 13:20:23
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    > "Osobę narodowości polskiej z biegłą znajomością języka polskiego"
    > Chyba o takich trudno ;)

    Czasami jak czytam instrukcje obsługi, materiały informacyjne/promocyjne czy
    pisma urzędowe to doskonale rozumiem takie wymaganie.
    Pozdrowienia
    Paweł

  • 6. Data: 2004-01-09 17:14:11
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    > No ochroniarzy też z grupą inwalidzką przyjmą, o to teraz jakaś taka norma
    > :)
    Kierowcę TIR - a na trasy międzynarodowe. Najlepiej rencista lub emeryt.

  • 7. Data: 2004-01-10 08:31:49
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Mi" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > "Osobę narodowości polskiej z biegłą znajomością języka polskiego"
    > Chyba o takich trudno ;)

    Jak sie czyta rozne rzeczy w Internecie to mozna miec watpliwosci odnosnie
    do tej znajomosci jezyka polskiego wiekszosci internautow.

  • 8. Data: 2004-01-11 00:43:25
    Temat: AAAby zażartować
    Od: "dawca" <m...@o...pl>

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Gwoli wyjaśnienia powiem, że była to z mojej strony
    malutka prowokacja, w rzeczywistości te oferty zmyśliłem od a do z. Ale jesli
    szukacie pracy to wiecie, że tak podobnie wyglądają oferty drukowane w gazetach -
    najczęściej zamieszczają je zwykli naciągacze. Tych, którzy przesiewają codzienie
    ziarno od plew - pozdrawiam.

  • 9. Data: 2004-01-12 11:57:08
    Od: "łukasik... :-/" <m...@w...pl>

    ja sie jeszcze wtrace.... :-)

    kiedys widzialem ogloszenie:
    "wesolego murzyna do pieczenia nalesnikow" :-))))
    albo "czolgistow od zaraz"
    albo "clowna z doswiadczeniem"

    heh

    pozdr

  • 10. Data: 2004-01-12 23:03:37
    Temat: Odp: Kilkanaście ofert pracy
    Od: "dorota" <d...@p...onet.pl>

    Nie lubie przesady. Uwazam, ze nie jest az tak źle z "naszym" ojczystym
    językiem, przynajmniej mowie o moich najblizszych znajomych i sobnie.
    Pozdrawiam :))