PracaGrupypl.praca.dyskusjeKiedy pracownicy chodza do lekarza? › Kiedy pracownicy chodza do lekarza?
  • Data: 2006-05-18 13:58:40
    Temat: Kiedy pracownicy chodza do lekarza?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Durne pytanie, wiem :D

    Ale dotad pracowalem tylko w domu i nie mialem problemu zeby w do poludnia
    w tygodniu gdzies wyjsc jak mialem potrzebe.

    A teraz chcialem isc do lekarza, bynajmniej nie ze sprawa niecierpiaca
    zwloki i nie bardzo wiem jak to zrobic :]

    7.00-15.00 w "pracy". A jakikolwiek urlop nalezy mi sie dopiero po
    przepracowanym pol roku :|

    Cos z tym mozna zrobic? Czy moze lekarz podczas wizyty pisze jakis papierek
    do pracodawcy ze bylem na wizycie?..

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net